Ik heb een kabelketting ontworpen via een schets en een herhaling van schakels zoals voorgesteld in het 3e voorbeeld van de volgende video
https://www.youtube.com/watch?v=KrEIHjZ3Qgs
Ik krijg een dynamische ketting, maar wanneer ik mijn subassemblage in mijn eindassemblage invoeg, is deze niet meer dynamisch.... Hoe moeten we te werk gaan?
In de video zien we dat de schets is gedefinieerd als een onderdeel ("kettingschets als onderdeel" in de constructieboom). Is dit de reden? Ik begreep niet hoe ik het moest doen...
@ac oplossing van Cobra is de juiste: beter kunnen we niet zeggen ;-)
Met de flexibele functie moet je echter op je hoede zijn, want alle subsets die je hebt (als je er meerdere hebt) moeten flexibel worden gemaakt. U maakt bijvoorbeeld een garagedeur met scharnierende luiken (een subassemblage) en vervolgens iets dat trekt (een andere subassemblage) aan de deur, allemaal bediend door uw ketting (wat een andere subassemblage is. In dit geval zijn het dus de 3 dynamische subsets die we flexibel moeten maken. Aan de andere kant zullen de staanders en andere statische subassemblages stijf blijven.
In feite hangt het af van hoe u uw assemblage in een enkel blok of met meerdere subassemblages hebt gebouwd.