Hoe kan ik meerdere configuraties hernoemen met de INTEGRATIE-module van MyCadTools?

Hallo

Ik probeer verschillende configuraties te hernoemen met MyCadTools INTEGRATION, maar het werkt niet. Blijkbaar is het in de beschrijving mogelijk, maar misschien doe ik iets slechts. Voor de goede orde, zelfs als je het een voor een probeert, werkt het niet. Het hernoemt altijd dezelfde configuratie. Als ik het verwijder, en ik probeer het opnieuw, hernoemt het een andere en opnieuw, het hernoemt altijd dezelfde.

Als je een oplossing of een verklaring hebt, ben ik er helemaal voor.

Bij voorbaat dank,

Hallo

Kun je omschrijven wat je precies wilt gaan doen, zodat ik je zo goed mogelijk kan helpen.

Maar op het eerste gezicht zou het er ongeveer zo uitzien:

Ik denk dat je probleem is dat de functie de actieve configuratie hernoemt, dus je moet de andere configuraties één voor één activeren.

Hallo en bedankt,

In feite hebben mijn configuraties een naam en ik wil die naam veranderen in een andere.

In de voorwaarden selecteer ik de configuraties met een naam gelijk aan xxx en in de bewerkingen hernoem ik de configuraties naar jjjj. Slechts één configuratie wordt hernoemd, maar het is niet degene die actief is.

Kleine eigenaardigheid: als ik het doe met het onderdeeldocument open op solidworks, toont het rapport me een hernoemde configuratie en als ik het doe met het onderdeeldocument dat niet open is op solidworks, vertelt het rapport me 5 hernoemde configuraties (omdat ik 5 configuraties heb) maar in feite is er maar één hernoemd.

Ik hoop dat ik wat duidelijker ben geweest.

Hallo

Ik heb een soortgelijke test gedaan en alles lijkt thuis normaal te werken, ik raad je aan om een hotline-ticket naar je reseller te openen door alle benodigde informatie bij te voegen (bijvoorbeeld het SOLIDWORKS-bestand en het MCACT-actiebestand van Integration)

Fijne dag

Mickaël

1 like

Bedankt

Verandert het thuis de naam van meerdere configuraties tegelijk?

Zo ja, dan is dat wat ik zoek en ga ik eigenlijk een ticket maken.

Bedankt

Hallo, ik ben dit onderwerp aan het opgraven omdat ik een soortgelijk probleem heb.
Ik heb onderdelen familiebestanden voor schroeven met veel configuraties. Voor elke configuratie die een $Num ero eigenschap draagt, wil ik de configuratie als volgt hernoemen: $Num ero&(&Configuration&)& en een configuratie Title = $Num ero maken.
Dus ik gebruik Integratie, maar plotseling neemt het de $Num ero-eigenschap van de actieve configuratie en gebruikt deze eigenschap in alle configuraties
Is er een oplossing om de $Num ero-eigenschap van elke configuratie te lezen en te schrijven?

Op het eerste gezicht lijkt de regel mij functioneel, aangezien je "*" in de configuratienaam hebt gezet.
Kunt u de wijziging niet aanbrengen in het Excel-bestand? (deel familie)
Ter info, in plaats van een onderwerp op te graven, is het gebruikelijker om een nieuw onderwerp te maken en mogelijk naar het oorspronkelijke onderwerp te verwijzen.

Bedankt @sbadenis ik ga een nieuw onderwerp maken.
Ik dacht inderdaad dat het op die manier zou werken, maar dat is niet het geval.
Ik heb een oplossing gevonden door batchproperties te gebruiken om mijn Title-eigenschap te schrijven, maar ik kan de configuratienamen niet wijzigen.