1- Hoe stuur ik een project terug? d.w.z. voeg een bestand toe en stuur het per e-mail terug. Er staat inderdaad in de uitnodiging "stuur een e-mail" Maar de klant krijgt een lege pagina.
2- Lukt de discussie niet?
3- De klant wanneer hij zijn e-mail ontvangt en zich registreert in Lynkoa (het stoort hem een beetje; het zou wenselijk zijn dat de beheerder een login en wachtwoord voor de klant aanmaakt (een idee....)).
Het probleem is dat hij niet weet dat hij naar mycadplace (rechtsboven) moet, plus de eerste keer dat hij niet verschijnt.
Dit maakt deze software niet erg aantrekkelijk, volgens de verschillende klanten.
4- Een enkele beheerder om projecten aan te maken (tijdens het bewerken)
We hopen dat deze software in de toekomst zal groeien en verbeteren voor een geweldige toekomst.
1/ kun je proberen me uit te nodigen (fchosson@lynkoa.com), het lege bericht lijkt me vreemd, ik zou het graag willen controleren.
2/ Waarom zeg je dat de discussie niet werkt, praat je over de module aan de rechterkant als je in de bestanden bent? Wat is er precies aan de hand? Krijg je een foutmelding?
3/ U hebt helemaal gelijk op dit punt en we gaan het uitnodigingsproces verbeteren: Wanneer uw klant de e-mail ontvangt, klikt hij op de link, maakt hij zijn account aan en wordt hij onmiddellijk daarna automatisch doorgestuurd naar de pagina van het project waarvoor hij is uitgenodigd, deze functie zal eind maart worden geïmplementeerd.
4/ Hetzelfde, eind maart zullen we de mogelijkheid implementeren voor een bedrijf om meerdere mensen te definiëren met de mogelijkheid om projecten te creëren.
Laat ons voor punt 1 en 2 meer details weten, zodat we u beter kunnen helpen.
Ik zet een dito voor de 3- klanten houden niet van het feit dat ze een account aanmaken.
Als gevolg hiervan heb ik voorlopig alleen een map gedeeld met een ander lynkoa-lid, maar ik moest investeren in een cloudschijf voor bestandsoverdracht waar het alleen nodig is om het e-mailadres en wachtwoord in te voeren dat ik aan de klant doorgeef.