Hallo, ik heb net geïnstalleerd Draft Sight, maar als ik denk dat ik op mac gaat het direct naar een aparte venstermodus! Ik ben op zoek naar hoe over te schakelen naar een klassieke weergave modus, zoals op autocad.
Hallo, je moet naar het venstermenu gaan, vervolgens de gebruikersinterface (gebruikersinterface) wijzigen, vervolgens "werkbalkmodus met vaste stijl" kiezen en opnieuw opstarten.
Hier is de uitleg in het Engels:
Windows Menu
Dit menu bevat een unqiue-opdracht, Switch UI Mode. Het schakelt de gebruikersinterface van DraftSight tussen Mac- en Windows-stijlen:
Mac-stijl -- alle elementen van de gebruikersinterface zijn onafhankelijk van elkaar, irritant, in mijn gedachten. Sleep het tekenvenster en al het andere blijft op zijn plaats. Sommige mensen vinden dit blijkbaar leuk.
Windows-stijl -- deze modus wordt merkwaardig genoeg "fixed style toolbar mode" genoemd, en treedt pas in werking nadat je DraftSight hebt afgesloten en opnieuw hebt opgestart.
Nou, voor een keer was het op Mac, ik had geen tijd om te antwoorden...
Ter info, onder Yosemite in het ontwerp van 2015 werkt de wijziging van de gebruikersinterface niet.
Ik raad je aan om in te checken Preference/ Interface (cmd+?) anders als je je vensters op hun plaats plaatst, met name de noname bij elke opening en sluiting, zullen ze altijd op de gekozen plaats zijn
Dus het hangt er natuurlijk allemaal van af of MacUser of MacSwithcher, maar het reageert als PSE