Hallo
Ik werk in timmerwerk en ik modelleer meubeldozen of trappen, Eenmaal gemodelleerd, zou ik graag willen dat SolidWorks een stroomschema extraheert (bij voorkeur in xls) om mijn lay-out te maken. Is dit mogelijk?
Dank u voor uw hulp.
Hallo
Ik werk in timmerwerk en ik modelleer meubeldozen of trappen, Eenmaal gemodelleerd, zou ik graag willen dat SolidWorks een stroomschema extraheert (bij voorkeur in xls) om mijn lay-out te maken. Is dit mogelijk?
Dank u voor uw hulp.
Hallo
In principe gebruiken we hiervoor aanvullende software omdat deze de restjes onthoudt en hergebruikt en op verschillende gelijktijdige Fab-weddenschappen kan spelen om een maximale optimalisatie te doen.
Onze collega @ac cobra 427 kan u Add On-referenties geven om uw probleem op te lossen. Vanuit het geheugen wordt de software gevoed met info door SW
Vriendelijke groeten
Bij de standaard SW-functies is het noodzakelijk om in gelaste constructies te modelleren.
Nadat u de visualisatiekubus voor elke groep lichamen hebt gemaakt, kunt u de dimensies ophalen in een tabel die in xls kan worden geëxporteerd.
Dank u voor uw antwoorden. ❤️