Hoe verwijder ik ongebruikte bestanden in de ontwerpmap op PDM?

Hallo 

Ik zou graag willen weten hoe je het doet om op te schonen (alle ongebruikte bestanden verwijderen) in je ontwerpmappen op de PDM?

voordat ik buiten PDM was, opende ik mijn assembly en ik verwijderde alle bestanden in de map, het verwijderde alleen de bestanden die niet in mijn assembly werden gebruikt.

Hebben jullie een methode op de PDM?

Bij voorbaat dank.

Wij werken op de volgende manier, één machine per projectdossier. We hebben 3 staten: studie (initiële bestandsstatus), proto en geldig

Als we aan het einde van het project zijn, is de machine  in de "GELDIGE" status gegaan onder EPDM. Dit houdt in dat onze CAD-bestanden (prt, asm, slddrw) in een geldige staat zullen zijn.

Zodra de machine is gevalideerd, verwijderen we de bestanden  in de status "STUDY"  en houden we de bestanden in de status "proto" en "geldig" voor onze traceerbaarheid.

Om de verwijdering uit te voeren, zoeken we op een staat en een map uit de EPDM-zoekopdracht

Hallo

Verschillende oplossingen:

1. Je opent je werkkamer, en je doet een pack-and-go in een definitief dossier. Het verzendt u alleen de bestanden die in het onderzoek zijn gebruikt.
  2. Als je de MyCad-tools hebt, kun je ProjectManager gebruiken
  3. of gebruik WhereUsed om te weten of een bestand in andere bestanden wordt gebruikt.

Jerome