Ik zou een tolerantie van 0/-0.01 hebben om op de hoogte te stellen van mijn plan voor een diepteclassificatie.
Behalve dat wanneer ik de tolerantie toepas, deze wordt toegevoegd aan de Ø van het gat en niet aan de diepte.
Ik heb in mijn documentsjabloon de tolerantie opgegeven die ik wilde op de diepte van het gat, maar deze zou niet opnieuw op de tekening verschijnen als ik het symbool gebruik om te boren, en ik kan het niet meer handmatig doen.
Ik zou dit graag willen doen Ø5 (<HOLE-DEPTH> logo) 0/-0.1 maar dan met de symbolen
Van mijn kant zou ik gewoon een dwarsdoorsnede hebben gezien met voldoende schaal om de afmetingen en toleranties te stellen en tegelijkertijd aan te tonen dat de verzinkboor een vlakke bodem heeft.....
Cyrille. CM heeft gelijk als het "de juiste afmetingsfunctie" gebruikt
Na, ja, het kan worden voltooid door een dwarsdoorsnede of een andere...
Wanneer u de wizard Boren in 3D gebruikt, moet u de bijbehorende dimensie "Symbool voor boren" gebruiken. Omdat het alle informatie over het boren naar beneden brengt naar automatisch, evenals de hoeveelheden.
(ja, het nadeel van Solidworks, dat op dit punt nog niet is geëvolueerd, is de presentatie in een "in de as" weergave)
Waarvoor? om gewoon geen "semi-handmatige of geforceerde scores" meer te doen bij Europarlementariërs.
Het is gewoon een goede gewoonte om aan te leren, maar ik weet dat de slechte gewoonte helaas heel gewoon is.