Hoe gebruik ik de functie "Gelaste onderdelenlijst" in een plan met een montage?

Hallo, in een tekening zou ik graag de functie Lijst met gelaste onderdelen willen gebruiken, maar deze wordt grijs weergegeven, meestal gebruik ik het alleen in een onderdeel , maar vandaag wilde ik het proberen in een montage, heb je een oplossing of werkt alleen de functie niet in montage? 

screenshot_3.png

Hallo

Ik denk dat je een nomenclatuur moet invoegen en vervolgens "lijst in tabblad" moet kiezen en vervolgens de optie die je nodig hebt. De functie voor de lijst met gelaste onderdelen is volgens mij alleen beschikbaar in een mechanisch gelast onderdeel.

A+

6 likes

In een montage die niet mogelijk is zonder sluwheid.

Om dit te doen, moet u een extra aanzicht invoegen met het deel met de gelaste onderdelen in de tekening van uw assemblage.

U kunt indien nodig zelfs uw weergave buiten de cartridge plaatsen, en door op deze weergave te klikken, voegt u uw lijst met gelaste onderdelen in.

5 likes

Hartelijk dank 

En om het schoon te maken, kunt u de weergave zelfs verbergen: het blijft in de functiebeheerboom en verschijnt niet langer in het grafische gebied.

2 likes