Contouren gebruiken in een tekening

Hallo

Ik ben bezig met tekenen en ik kan geen randen, boringen of iets anders gebruiken om te maken wat ik nodig heb (boortafel, sneden...)

Bedankt dat je me hebt geholpen, want ik ben al uren op zoek

Leeuw

Zou u geen filter hebben geactiveerd in de weergave van de werkbalk van het selectiefilter? Klik op de werkbalk en klik op alle filters uitschakelen (1e pictogram)

Geen filters.

Ik blijf het proberen, maar ik kan het niet vinden.

Alleen maar om een schets te maken waar ik mijn opvattingen niet aan kan vasthouden

je tekening komt uit een 3D die je op SW hebt gemaakt

Het is een vaste stof 

een oppervlak

een import

Heeft u het groene licht van uw kant gezet?

@+

Ik heb het geprobeerd met een import, een solide (3D-creatie) 

Wat het ook is, ik houd me nergens aan vast 

Ik weet niet of het helpt, maar als ik bijvoorbeeld een schetslijn of een sectie selecteer, is het bericht in de boom rood 

Hallo

Heb je gekeken naar  de tool=>option=>document property=> image quality=>Wireframe image resolution: verhoog de cursor

anders verander ik mijn weergave naar wireframe (in weergavestijl) om mijn zijkanten te plaatsen en als ik klaar ben, ga ik terug naar de beeldkwaliteit die goed bij me past

Moge de kracht met je zijn.

wat heb je als pc 

Proc 

videokaart

RAM

Welke SOLIDWORKS-versie

Plaats uw bestand indien mogelijk

Het is mogelijk dat als uw grafische kaart niet compatibel is, deze niet werkt

@+

Hallo

kunt u ons een neponderdeel voorleggen dat het probleem presenteert, zodat we kunnen zien of het afkomstig is van het onderdeel of de parameters van het Europees Parlement???

1 like

Ik ben op SLW 2016

En mijn probleem zit hem echt in de tekeningen 

26109_20_150_-_posage_ehmi.sldprt

Sta je niet op je achtergrondplan in plaats van op het blad, voor het geval dat?

Voor mij heb ik geen probleem met MeP het voorgestelde model en beoordeling of snijden.

Ik geloof het niet

capture.jpg

Ik zou mijn schets (die mijn deel zal zijn) willen beperken tot het standpunt van de Europarlementariër

Ik kan mezelf niet beperken met betrekking tot het midden van de gaten 

capture.jpg

Dat is normaal, het werkt niet... We moeten een punt maken in het midden van de Ø. Je moet Tool==>schets entiteiten, dan aanwijzen, of in het schetstabblad punt selecteren, dan plaats je het in het midden van de Ø, dan kun je beperken...

Ik had al geprobeerd een punt te plaatsen, maar het is hetzelfde, ik kan het niet beperken in relatie tot de Ø

Geen mogelijke beperkingen

capture.jpg

Je moet op het punt klikken, dan op de schetslijn, en ze daar beperken, het zal werken... Ik doe dit regelmatig voor het snijden van onderdelen op meerdere niveaus en we hebben ook 2016

Ik was vergeten dat je de Ø-as moet verwijderen waar je de focus legt, dan handmatig beperken en de Ø-as terugplaatsen.