gt22
21
Het is niet de grafische kaart van de processor die de goede werking in de weg staat
Een gateway die niet opent tussen de PROC en de Quadro-kaart
Pogingen om de grafische kaart uit te schakelen die in de processor is ingebed
Ga naar configuratiepaneel / systeem / apparaatbeheer / grafische kaart en schakel de grafische kaart uit de proc
@+ ;-)
1 like
bart
22
Ik heb deze stuurprogramma's ook altijd gebruikt en ik heb nog nooit problemen gehad!
Wat betreft het uitschakelen van de geïntegreerde grafische kaart, dat is het eerste wat ik deed.
Nog steeds zonder resultaat... Ik zal het terug moeten sturen denk ik....
Raar dat het zo gebeurt....:/
coyote
23
Re
Ha, maar het gebeurde onlangs voordat het werkte?
Dus welke verandering is er geweest sinds het probleem (Windows Update of andere)?
@+
bart
24
Sinds ik deze baan heb, heb ik dit probleem altijd gehad.
De steun van mijn dealer en HP geven de verantwoordelijkheid weer aan elkaar door..... en weet niet waarom!
gerald
25
@gt22 het dier uit zijn hol komt lol
@Bart Op deze laptops is er geen manier om de videokaart te vervangen? (niet door u maar onder garantie door de after-sales technicus)
1 like
bart
26
Nou ja, maar HP-ondersteuning vertelt me dat het geen hardware is en dat het moet worden geformatteerd......
gerald
27
@Bart sinds ik je heb geantwoord, had ik gewoon iets raars met mijn nvidia K2000-kaart..... Geen manier om uit de screensaver te komen!!
Ik zal mijn stuurprogramma's controleren
bart
28
Ik denk dat de laatste stuurprogramma's die ze hebben uitgebracht verouderd zijn!
We zijn in dit geval met z'n 2en op kantoor.
En het gebeurt tegelijkertijd.
De pc ontwaakt uit de slaapstand, maar geeft een foutmelding weer dat het beeldschermstuurprogramma is gecrasht.
Wat is de versie van uw stuurprogramma?
gerald
29
Ik zit in 331.82 en de tester in de solidworks-tools zegt dat het goed is