eDrawing 2014 en 7 32-bits compatibiliteit

Hoi allemaal

Pas ingeschreven, stel ik me snel voor, ik zit nog op school. Om precies te zijn in de technische school, in werk-studie in M1, in mechanica en productie. Ik werk in een bedrijf dat elastomeren transformeert voor nichemarkten, dus kleine series. Ik ben verantwoordelijk voor de implementatie van SolidWorks in mijn bedrijf.

Hier is mijn probleem: ik word gevraagd om eDrawings 2014 te installeren op de computers van mijn collega's voor klantpresentaties. Maar ze zijn uitgerust met 72-bit, 32-bit, wat niet compatibel is met de nieuwste versie van eDrawings. Maar de link naar de 2013-versie op Linkoa is dood (http://www.lynkoa.com/store/fr/logiciels-libres/edrawings/edrawings-viewer-x32-2013-sp2.html)

Heeft u een oplossing om eDrawings 2014 te installeren of eDrawings x32 2013 sp2 te installeren?

Dank u voor uw antwoorden

Taw

Hallo

Ik had hetzelfde probleem:

Installeer een recente versie van Edrawings voor werkstations die nog in productie zijn onder XP, en de oplossing is als volgt:

Ik ging naar de SolidWorks-website om de PRO-versie van de SP5 te downloaden door dit te doen:

1. Ga naar de website van SolidWorks.
  2. Log in (Ik heb een up-to-date betaald account)
  3. Ga naar de downloadpagina
  4. Kies SW 2013 (ook al is het in feite niet XP-compatibel!)
  5. Nadat je de voorwaarden hebt geaccepteerd, kies je onderaan:
    "Download, pak uit en installeer alle bestanden afzonderlijk (niet aanbevolen)."
  6. Dan is het het lastige deel: op de pc van mijn collega stond al een oude versie van Edrawings, en toen ik die van 2013 startte, kon ik er niet voor kiezen om te installeren, maar ik kon de installatie aanpassen.
  7. Edrawings heeft normaal geïnstalleerd.
  8. Bij de eerste lancering, toen hij geen licentie voor de PRO-versie kon vinden, vertelde hij me dat de viewer-versie zou worden gelanceerd.

Edit: in feite denk ik dat door het installeren van de versie die is bijgevoegd bij dit bericht (gewoon door het uitpakken van de bestanden in "Programmabestanden" bijvoorbeeld) het werkt!

edrawings2014.zip
3 likes

Hallo

Wees voorzichtig, als u een edrawing 2013 installeert, kunt u de bestanden van de volgende versies niet openen.

Dus als u SW 2014 gebruikt, kunt u uw bestanden niet bekijken met eDawing 2013.

1 like

Hallo

eDrawings 2014 werkt in 32 bits! Het is de 2015 die niet meer in 32bits werkt!

@+

2 likes

Bijgevoegd bewijs

edrawings.jpg

Hallo

Bedankt voor de inleiding, het is altijd leuk om iets meer te weten te komen over de leden van het forum.

Wat betreft het compatibiliteitsprobleem, waarom maakt u niet voor elk stuk een edrawing-document dat in 32 bits kan worden uitgevoerd?

Deze bestanden kunnen vervolgens door iedereen op de server worden geopend.

Bewerken: Zie afbeelding

edrawing.png
2 likes

Hallo

Dank u voor uw antwoorden,

Er waren geen problemen bij het installeren van eDrawings 2014, maar bij het openen werd een foutmelding weergegeven.

Ik heb je truc .PL gebruikt, door de map naar "Program Files" te verplaatsen, werkt het heel goed. Bedankt

Tot gauw

Taw

Edit: Ik zal zien over het gebruik van de truc van de eDrawings uitvoerbaar bestand voor reizen.

1 like