Nestingworks Add-in - Foutmelding

Hallo

Ik heb een 4-zijdige plaatwerkbalk gemodelleerd die goed uitklapt als ik NESTINWORKS open

Het nesten van een bericht verschijnt, kent iemand dit "probleem"?

Bijgevoegde bestanden bekijken

Hoogachtend, Pierre

message_nestingworks.jpg

Hallo

Ik denk dat het komt omdat het een stuk is. Heeft u 4-delige plaatwerk schroefconfiguraties gemaakt?

4-delige schroef? Ik snap het niet

Bij de normale nesting wordt rekening gehouden met het plaatwerk in zijn geheel- alles uitgeklapt-

behalve dat die er niet is, met dit bericht

Dsl autocorrector, uw onderdelen! Dat is normaal, je hebt EEN  onderdeel met vier plaatwerkbody's en ik denk niet dat NestingWorks overweg kan met multi-body's...

Van alles wat ik heb gezien, kan het assemblages en onderdelen aan, maar geen multi-body's.

Ja, als ik Nestingworks vraag, als het multi-body onderdelen is, vraagt het om een montage

En de procedure gaat door, behalve dat die er niet is, waarom?

Welke manier om "vals te spelen" als die er is?

in ieder geval heel erg bedankt, Pierre

Goedenavond Pierre32  ;-)

De kunst van het kauwen is handig bij plaatwerk (en vooral elders), maar het lijkt hem niet te bevallen.

Zou je je stuk kunnen plaatsen zodat we kunnen zien of iets onze aandacht trekt.

Vriendelijke groeten

1 like

Nou ja, het is normaal, in een assemblage zijn er onderdelen met EEN plaatwerkfunctie, dus hij weet welke functie is uitgeklapt, maar in een multi-body onderdeel met meerdere plaatwerkfuncties weet hij niet meer hoe hij het moet beheren...

1 like

Hallo

Bijgevoegd is het bestand van het slib

limon_debillarde.sldprt

Ik heb een oplossing gevonden, ik heb eerst alle uitgevouwen vellen gemaakt - van de 4 zijden van de trapboom - en vervolgens Nestingworks geopend en daar "wonder" zijn alle uitgevouwen vellen aanwezig om te nestelen,

oef!!!!   - zie bijlage -

PS: nog steeds op zoek naar de SW add-in om een CN bestand te maken stuur het

bij Plasmatome, "van horen zeggen" SolidNEST, met wie contact opnemen?, Ik heb een verzoek ingediend op de site, geen nieuws, wat is de prijs? Iemand een idee?

nestingworks_ok.pdf
2 likes

Goed gedaan, ik had er niet aan gedacht om de 4 uitgevouwen in de kamer te doen. Sinds ze er zijn, zoekt NestingWorks niet langer naar bugs om ernaar te zoeken...   ^_^

1 like

Dank u allen