Hallo
Ik weet niet zeker, als ik goed heb begrepen wat je wilt doen, dat compositie om mee naar huis te nemen de beste manier is om het te doen. Dit is in ieder geval niet de bedoeling van deze functie.
Zoals de naam van de functie al zegt, is het afhaalmaaltijden (geïmpliceerd met alle links tussen de onderdelen en subassemblages en samenstellingen). Zodat de persoon die de bestanden aan de andere kant ontvangt, alle bestanden is (anders zijn er fouten en de onderdelen berichten niet gevonden. Het omvat alles, maar niets meer.
Ik maak bijvoorbeeld sets die altijd tussen de 500 en 1500 onderdelen zijn, dus ik weet zeker dat met alles rekening wordt gehouden, inclusief MEP, nomenclatuur, studies, enz...
De verbanden tussen de stukken zitten immers in het ASM en worden niet gegenereerd door de compositie die moet worden weggenomen.
Daarna is het mogelijk om een voorvoegsel of een achtervoegsel op de geëxporteerde elementen te plaatsen. In dat geval zal er geen link meer zijn.
Voorbeeld: Tore_tu.asm is samengesteld uit Torti en Torta. SLDPRT
Als u een achtervoegsel _zz zet, geeft het ofwel Tore_tu_zz.asm
En als u ook hetzelfde achtervoegsel op uw aandelen zet, heeft u ook
Torti_zz en Torta_zz.
Dus als de stukken bij je terugkomen, kunnen ze alleen samen worden gebruikt zonder te kunnen mengen met die zonder achtervoegsel. Dit doe ik voor oude versies of modificatie upgrades.
In feite komt dit neer op "opslaan als" - "als een kopie en doorgaan".
Je moet niet vergeten om alles af te vinken als je ook de MEP en de nomenclatuur wilt en misschien ook iets anders zoals de resultaten van de simulatie.
Het plaatsen van een voorvoegsel of achtervoegsel kan het nodig maken om de bestanden in de MEP bij te werken met de groene zwaluw (die mogelijk rood is geworden na de wijzigingen) die zich in het rechterframe in de MEP bevindt. (waar er verschillende standpunten van het EP-lid moeten worden ingevoegd)
Kunt u ons uitleggen waarom u "Composition à go" wilt maken en wie u uw stukken stuurt? Er is iets dat ik raar vind of niet begrijp. :-)
Vriendelijke groeten