Ingepakt en gaan

Hallo

Ik maakte een take-away compositie (transformeerde abc in xyz), met piece, ass'y en mep.

Bij het wijzigen van mijn nieuwe Europarlementariër (op basis van ABC-project ). Mijn nomenclatuur wil niet gedaan worden op de MEP van xyz.

Hij geeft me nog steeds een nomenclatuur voor abc. Hoe kan ik deze link verbreken?

Hallo

Ik weet niet zeker, als ik goed heb begrepen wat je wilt doen,  dat compositie om mee naar huis te nemen de beste manier is om het te doen. Dit is in ieder geval niet de bedoeling van deze functie.

Zoals de naam van de functie al zegt, is het afhaalmaaltijden (geïmpliceerd met alle links tussen de onderdelen en subassemblages en samenstellingen). Zodat de persoon die de bestanden aan de andere kant ontvangt, alle bestanden is (anders zijn er fouten en de onderdelen berichten niet gevonden. Het omvat alles, maar niets meer.

Ik maak bijvoorbeeld sets die altijd tussen de 500 en 1500 onderdelen zijn, dus ik weet zeker dat met alles rekening wordt gehouden, inclusief MEP, nomenclatuur, studies, enz...

De verbanden tussen de stukken zitten immers in het ASM en worden niet gegenereerd door de compositie die moet worden weggenomen.

Daarna is het mogelijk om een voorvoegsel of een achtervoegsel op de geëxporteerde elementen te plaatsen. In dat geval zal er geen link meer zijn.

Voorbeeld: Tore_tu.asm is samengesteld uit Torti en Torta. SLDPRT

Als u een achtervoegsel _zz zet, geeft het ofwel Tore_tu_zz.asm
En als u ook hetzelfde achtervoegsel op uw aandelen zet, heeft u ook
Torti_zz en Torta_zz.

Dus als de stukken bij je terugkomen, kunnen ze alleen samen worden gebruikt zonder te kunnen mengen met die zonder achtervoegsel. Dit doe ik voor oude versies of modificatie upgrades.

In feite komt dit neer op "opslaan als" - "als een kopie en doorgaan".

Je moet niet vergeten om alles af te vinken als je ook de MEP en de nomenclatuur wilt en misschien ook iets anders zoals de resultaten van de simulatie.

Het plaatsen van een voorvoegsel of achtervoegsel kan het nodig maken om de bestanden in de MEP bij te werken met de groene zwaluw (die mogelijk rood is geworden na de wijzigingen) die zich in het rechterframe in de MEP bevindt. (waar er verschillende standpunten van het EP-lid moeten worden ingevoegd)

Kunt u ons uitleggen waarom u "Composition à go" wilt maken en wie u uw stukken stuurt? Er is iets dat ik raar vind of niet begrijp. :-)

Vriendelijke groeten

2 likes

@Zozo: De samenstelling om mee naar huis te nemen stelt u in staat om een project te dupliceren door een algemene hernoeming per regel te maken (eenvoudig maar effectief), handig wanneer u geen EPDM gebruikt.

@Melyssa: probeer te controleren of de tekening die u wijzigt het juiste sjabloon gebruikt (bestand/zoeken naar referenties).
Toen je je compositie to go maakte, heb je de bestanden gemixt of in aparte mappen geplaatst?

2 likes

Hallo

Stomme vraag, maar heb je de nomenclatuur van het plan verwijderd en vervolgens opnieuw gedaan. Want ook na een compositie is het normaal dat de nomenclatuur naar de originele assemblage verwijst, voor mij is het niet logisch maar zo is het nu eenmaal!

Wat zegt het configuratietabblad in de nomenclatuur, het is een goede aanwijzing.

Moge de kracht met je zijn.

obi_wan.jpg
3 likes

Hallo Stefbeno

Dank u voor uw opmerking en suggestie.

[HS AAN]

Kun je me meer vertellen over  het dupliceren van een project door een algemene hernoeming per regel uit te voeren (eenvoudig maar effectief), handig als je geen EPDM gebruikt.

Omdat ik er erg in geïnteresseerd ben omdat ik denk dat ik niet alle mogelijkheden benut, vooral omdat ik geen EPDM heb :-)

[HS /UIT]

Bedankt Stef en sorry Melyssa voor het vervuilen van je onderwerp.

1 like

Hallo inderdaad, ik wilde een project dupliceren met behoud van de links tussen de stukken ... En hiervoor heb ik ook de moeite genomen om de naam van elk onderdeel te veranderen met behoud van dezelfde logica voor hen, d.w.z. de eerste assemblage ABC en deze onderdelen abc1, abc2.... Dus de assemblage wilde bijna identiek werd gekopieerd met comp nam met een andere naam ofwel XYZ en deze onderdelen XYZ1, XYZ2 .... En dat allemaal in een andere mapnaam als de Ass'y... XYZ. Tijdens de compositie werden alle gewenste vakjes aangevinkt, inclusief het vinkje en ook de nomenclatuur.

Ik weet niet wat de groene zwaluw is, maar inderdaad, ik heb geregenereerd en geprobeerd de nomenclatuur te verwijderen om het altijd terug te zetten, hetzelfde resultaat dat het mij beschrijft, de assemblage abc in de nomenclatuur.

En toch, als ik klik op bijvoorbeeld deel abc1 in de nomenclatuur, opent het kamer xyz1 voor mij.

Wat ik later op de dag zag, is dat de links naar de onderdeelnaam in de originele stuklijst kapot en geblokkeerd waren. Aangezien het een zeer oude assemblage is, is het mogelijk dat de vorige ontwerper anders te werk is gegaan.

Ik hoop dat ik mijn situatie heb opgehelderd om te begrijpen wat er aan de hand is

Hallo;

Verwijst de naam van uw items die in de stuklijst worden weergegeven naar de naam van het bestand dat wordt gebruikt, of wordt deze naam door de gebruiker gegenereerd (aangepaste eigenschappen van het document)?

In het tweede geval moet u waarschijnlijk de persoonlijke eigenschappen van al uw onderdelen en samenstellingen opnieuw opstarten.

Probeer anders de kolom over "Onderdeelnummer" in uw nomenclaturen te wijzigen...

Vriendelijke groeten.

[HS voor Zozo]
Het is simpel, wanneer je een take-away comp maakt, heb je een zoek/vervang-knop waarmee je kunt spelen met de selecteer/deselecteeropties, met de juiste strings (dit is het lastige deel om ervoor te zorgen dat je geen informatie verliest/wijzigt) om de bestanden van een zaak te hernoemen.
Ik heb een paar opnames gemaakt, cf PC.

In mijn geval moet ik voorzichtig zijn, vooral bij commerciële onderdelen, waar ons wordt gevraagd om een deal-fabrikant-referentie, en vaak hebben we in de referenties verrassingen...
[/HS]

@Melyssa: Heeft u in het bestand gekeken / gezocht naar referenties of door te doen bestand / openen / selecteren MEP/Referenties, naar welk(e) model(len) uw MEP verwijst?

lynkoa_topo_compo.doc
1 like

Bedankt Stefbeno voor deze waardevolle informatie.

Het gaat een heleboel problemen voor me oplossen en je kunt je niet eens voorstellen hoeveel het me gaat helpen.

Je kunt heel blij naar huis gaan , vooral omdat ik zelf heel gelukkig en licht ben alsof ik er een last af heb.

Het was het beheer van opeenvolgende versies dat me problemen bezorgde en ik voegde elke keer een achtervoegsel toe, wat betekende dat ik lange kamernamen had. Deel dat ik pas correct hernoemde toen het project was gestabiliseerd en voltooid en vóór de fab. Ik heb nooit te veel gekeken naar het onderwerp, omdat ik alleen speciale onderdelen en samenstellingen maak, dus geen geavanceerd beheer van onderdelen familie zoals ik met bewondering zie op het forum.

WEET je niet wat ????   Ik ben gelukkig

Steen