Is het mogelijk om vast te stellen welk(e) deel(en) van de 29 problematisch zijn, door middel van een kleine stapjesmethode door symmetrie te proberen op de helft van de stukken enzovoort. Het zou de zoektocht kunnen begeleiden...
Nog een absurd voorstel, de montage is volledig opgelost (geen kleine blauwe pen meer in de Feature Manager) en de componenten in de lokale cache?
Een screenshot van de Feature Manager van deze assembly zou ons ook kunnen helpen.
Persoonlijk ben ik dit probleem al x keer tegengekomen, de enige manier die ik voor mij heb gevonden om het op te lossen, is door een nieuwe configuratie te maken en alle andere lichamen te combineren voordat ik symmetriseer.
Pas vervolgens de functie "body-erase/delete" toe. om de basislichamen van symmetrie uit te wissen.
Als u dan andere functies wilt toevoegen, zoals gaten of plaatwerk, moet u de balk boven de combinerfunctie in het originele onderdeel (originele configuratie) tillen. En vervolgens de functies in de symmetrische configuratie nuchter te maken.