een andere reparatie van Solidworks kan nodig zijn, maar wees voorzichtig met de opties om te controleren, het lijkt mij dat je ergens de installatie van de compositiefunctie moet specificeren !!
1/- Wat betreft de verwerkte bestanden, ze zijn allemaal van dezelfde versie.
2/- Ik heb een ASM-bestand van 100 KB geprobeerd vanuit Windows Verkenner (klik met de rechtermuisknop/Solidworks/Compositie om te gaan). Geen reactie, Windows toont zijn kleine blauwe wiel om ons te vertellen dat het iets doet, maar er gebeurt niets. Je moet op "Esc" drukken om de verkenner te pakken te krijgen.
3/- Toen het tijd was om opnieuw te installeren, was ik voorzichtig om de juiste apps te controleren.
Als we bij het begin beginnen en als ik het goed heb gevolgd:
- SW2016 SP1 installeren vanaf de DVD. Werkt de samenstelling om mee naar huis te nemen op dit moment en waarom zou u de SP5.0 niet rechtstreeks downloaden en installeren?
- Installeren van SW2016 SP5.0. De samenstelling om mee naar huis te nemen werkt niet of niet meer.
- Welke versie van Windows heb je? Op Windows 10 moet u ook de .Net Framework 3.5-functie activeren om te controleren:
- Heb je bij het opnieuw installeren van Solidworks een "schoonmaak" van de pc gedaan of een eenvoudige verwijdering gevolgd door een herinstallatie? zie hier voor meer info, de hoofdstukken III en IV zijn zeer leerzaam.
- Wees voorzichtig met de opties om te controleren, het lijkt mij dat je ergens de installatie van de compositiefunctie voor thuisgebruik moet specificeren: vink alle selectievakjes aan door de opties in de verschillende apps naar beneden te scrollen.
Nog een kleine vraag, probeer je een take-away samenstelling van een assemblage die in de PDM staat of op een andere locatie? Als u in de PDM bent, moet u mogelijk een "download nieuwste versie" doen voordat u deze compositie voor thuisgebruik maakt, zodat u de bestanden lokaal hebt.
1/- Ik ben begonnen met een SP05 update en omdat het niet werkte, heb ik alles verwijderd toen ik startte vanaf de SP1 DVD.
Ik heb mijn wndows 10 functies gecontroleerd, het is ok, in overeenstemming met uw aanbeveling.
Bij het opnieuw installeren heb ik de registers in REGEDI niet "opgeschoond". Ik heb de te ondernemen acties gelezen in het CADWARE-document dat u mij heeft gestuurd. Ik ga er deze week naar kijken. Bedankt voor het document!
Wat betreft de assemblages die ik probeer te extraheren met de functie "Composition to go", ze zitten nog niet in de PDM, ze staan op een onafhankelijke harde schijf.
Ik doe de manipulaties van de documentaire. CADWARE en ik neem contact met je op.
Van mijn kant ging ik rechtstreeks van SW2015 naar SW2017 en ik heb dit soort problemen nooit gehad, bovendien werd het op SW2017 "Pack and Go... " in plaats van "Compositie te gaan.. " op SW2015.
Vraag!!! : Toen je SOLID verwijderde - installeer SOLID, heb je hetzelfde gedaan met de kluis??? Want hoezeer de kofferbak en de vaste stof ook hun link hebben verloren!! (het is me al overkomen, we moesten ALLES formatteren... alweer...)
Ik kom een beetje laat bij je terug.... met een opgelost probleem dat ik met jullie wilde delen.... en het was "Cyril.f" die het dichtst bij het probleem stond.
In feite was het inderdaad een vensterprobleem dat niet op het scherm van de ZBOOK zat, inclusief het tweede 21-inch gedeelde scherm.
Het lijkt erop dat Windows 10 het functievenster niet correct zou positioneren.
Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen:
Klik met de rechtermuisknop op de ZBOOK-achtergrond, kies "Grafische eigenschappen"
Kies in het INTEL-venster "Beeldscherm" / "Meerdere monitoren"
Verwissel de schermen en sluit ze weer.
Start SW en normaal gesproken zou het functievenster moeten verschijnen.