Ik wilde de compositie gebruiken om een versie van het meubel te archiveren zoals het is. Dus ik maakte een map op het bureaublad en opende de hoofdassemblage van mijn "archief", maar de assemblage verwijst nog steeds naar de onderdelen in de oude map...
Concreet, als ik mijn meubels, het archief, evolueer, de nieuwe versies van kamers gebruik...
Is er iets dat ik verkeerd heb begrepen in het gebruik van composities om mee naar huis te nemen?
Heb je alles afgevinkt bij het genereren van de take-home samenstelling? (soms vallen sommige bestanden buiten de boot)
Anders zou het voor precatie goed zijn om een voorvoegsel of achtervoegsel toe te voegen om te voorkomen dat Solidworks een bestand met dezelfde naam vindt. Als u bijvoorbeeld bibliotheekbestanden hebt aangeroepen in uw assembly die worden geladen wanneer SW wordt geopend, zal het direct naar die bestanden gaan zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het pad in de assembly-instellingen.
Sterker nog, als het een enkel identiek bestand in een map tegenkomt, blijft het deze map scannen en opent het vervolgens de "slechte" mappen.
Je moet een voorvoegsel of achtervoegsel plaatsen, zoals Cyril.f zei, in solidworks moet je nooit 2 delen met dezelfde naam op 2 plaatsen openen, vooral als je het risico loopt ze tegelijkertijd te openen.
Als aanvulling op Sbdenis ondersteunt SW geen paden: - als een onderdeel in het geheugen zit (d.w.z. al direct of indirect geopend in een ASM), wordt het gebruikt; - Als het onderdeel niet in het geheugen is, wordt het gezocht in de huidige map en de submappen ervan. Wees voorzichtig, de huidige directory is de laatste directory waar SW toegang toe had... - ten slotte gebruikt SW de paden die zijn aangegeven in de parameter "zoekpaden".
Dus als u uw oude ontwerp opent en vervolgens, terwijl u het in het geheugen bewaart, het nieuwe ontwerp opent en er zijn delen met dezelfde naam, zal het nieuwe ontwerp de oude bestanden gebruiken.
Als u de 2 ontwerpen wilt vergelijken, hernoemt u de "gemeenschappelijke" delen, of opent u een 2e SW (u krijgt een foutmelding dat er geen logbestand kan worden gegenereerd).