PDM-teller op niet-3D SolidWorks-bestand mogelijk door het in zijn naam op te nemen?

Ik heb alles hernoemd naar Dispatch (variabele, actie) naar Compteur_hors_3D , maar het doet hetzelfde.

Wanneer u het bestand voor de eerste keer archiveert toen het werd gemaakt, wordt de gegevenstoewijzingsvariabele "JAN_CODE..." " neemt de waarde van de verhoogde teller ?

Als dat zo is , zie ik niet in waarom de verzendactie zou hernoemen naar "0", aangezien uw verzendvariabele "Counters files out of 3D... " moet "JAN_CODE" kopiëren en het vervolgens gebruiken om te hernoemen... Om in de lijst met verzendacties te controleren, kunt u een actie "Bericht OK" toevoegen aan de eerste regel die u configureert om de waarde van "Niet-3D-bestandstellers" weer te geven. Wat wordt er weergegeven?

Voor de extensie is het complexer. Je verliest het omdat de hernoemingsactie ALLE naam (inclusief de extensie) vervangt door de inhoud van de variabele. U moet tekenreeksfuncties gebruiken om de huidige extensie uit de bestandsnaam op te halen (kopieer de tekens rechts van de "." ) en voeg ze samen met de nieuwe bestandsnaam. Niet intuïtief, maar het kan worden gedaan ;)

1 like

Ja, ik vind de waarde van de meter op de datakaart waar "JAN-CODE" is ingesteld.

Ik kijk naar de aandelen op maandag.

Een prettig weekend.

Ik heb al geprobeerd om het "OK-bericht" toe te voegen, maar het doet precies hetzelfde.

Ik moet het verkeerd hebben ingesteld :

message_ok_-_definir_les_variables.png

Nou, ik geef het op, we zullen het in de betreffende gevallen met de hand toevoegen, want hoeveel ik ook heb geprobeerd , niets helpt.

Dank u allen voor uw hulp, vooral romain.jouanny !