Hoi, hier is mijn resultaat!
Met Visualize!; )
Bedankt
Hoi, hier is mijn resultaat!
Met Visualize!; )
Bedankt
Hoi @ guillaume
kunt u uw stuk alstublieft
Heb je gewoon gekolfd of een andere walkthrough geprobeerd?
@+ ;-)
Hallo!: )
Ik probeerde een meer ongebruikelijke vorm op de basisschets. Maar ik had blokkades waardoor ik op mijn schreden terugkeerde. Ik heb net een bolvorm geprobeerd, maar draaien levert problemen op.
Ik ontdekte het draaien, het coördinatiesysteem, de kruising, het verwijderen van materie en het bewegen van het gezicht!^^Voor het coördinatiesysteem begrijp ik nog niet waarom het aanwezig moet zijn. Ik heb moeite met de verplaatsing van de gezichten van de veeg.
Als ik de basisvorm wil veranderen, grommen ze!^^
Voor zover ik kan zien, maakt het coördinatiesysteem een toepassing mogelijk loodrecht op Z op het segment, op de twee aanpassingsvlakken van de torsiefunctie.
Het doel is om de verschillende vormen van de kamer te kunnen "textureren" zoals ik dat wil.
Het ideaal is om met veel vrijheid mijn basisvorm te kunnen moduleren, een methode die kan worden aangepast naar een niet-radiale vorm... dat soort dingen!^^
Er is een tweede idee dat me ontgaat, het is de 1 mm naaf. Pk 1mm en niet de totale hoogte? Ik zal op zoek gaan naar informatie over het onderwerp. : )
Is de 1 mm er om het oppervlak van de basis eenvoudig glad te strijken?
Hallo
Nee, met de 1 mm kun je alle lichamen van de herhaling en de symmetrie samenvoegen, het is een fantoomfunctie waarmee je alleen de softwarevertraging voor de volgende functie (kruispunten) kunt vermijden, de berekeningen zijn sneller als er maar 2 lichamen zijn.
Als u het scanprofiel wijzigt, moet u de verwijzingen van de volgende functies bijwerken, die zeker op dezelfde schets moeten zijn gebaseerd.
Het coördinatiesysteem wordt alleen gebruikt voor de torsiefunctie, het maakt het mogelijk om de functie af te stemmen op de oorsprong van het werkstuk, en niet op het zwaartepunt van het werkstuk dat in de functie wordt gebruikt. Ik heb alleen de Z-as voor het systeem gespecificeerd, omdat dit de referentie-as is voor de torsiefunctie.
Blijf zoeken, je moet je stuk kunnen maken, je stelt jezelf de juiste vragen.
Fijne dag
Bedankt; )