Waren er geen 2e en 3e plaatsen?
Een gedachte voor @flegendre van wie ik zeker weet dat ze niet hebben teleurgesteld.
Waren er geen 2e en 3e plaatsen?
Een gedachte voor @flegendre van wie ik zeker weet dat ze niet hebben teleurgesteld.
Ja!!!!! Een grote hallo aan @flegendre die ons zijn model zal sturen zodat we het ontwerp en het werk kunnen bewonderen.
Vriendelijke groeten
Als ik de kans maar vooral de vaardigheden had gehad om deel te nemen, denk ik dat ik als leuk, educatief concept (of bijna) en met een ecologische noot, een bloem zou hebben gemaakt die verdort bij een teveel aan CO², en die bloeit met een acceptabel niveau. Als ik zeg "bijna" pedagogisch, dan is dat omdat een plant zich in werkelijkheid voedt met CO², dus de logica dicteert dat hij verdort bij afwezigheid van CO². Het probleem is dat deze logica contraproductief zou zijn, aangezien de bloem alleen open zou zijn in geval van overdaad, wat eerder zou aanmoedigen om ernaar te reiken om een open bloem te bewonderen...
Hoe dan ook, ik zou het nooit in 2 uur hebben gedaan! Op een dag kan ik tijd aan dit project besteden.
@Sylk , het was het beste idee, maar al gemaakt door een eerdere wedstrijd over hetzelfde thema.
Bedankt @Zozo_mp, eerlijk gezegd was het in 2 uur niet gemakkelijk en mijn zwakke punt op dit evenement was het gebrek aan training op X-shape (die voor een deel van het evenement werd opgelegd) naast SolidWorks.