Ik heb een nieuwe workflow gemaakt onder pdm voor excel-bestanden, na eerste overtuigende pogingen werkt niets, zodra ik een excel-bestand maak en opsla onder mijn kluis, zodra ik het wil archiveren c onmogelijk omdat het niet voldoet aan de voorwaarden van een workflow volgens PDM, Ik heb echter een nieuwe specifieke categorie gemaakt en normaal gesproken kunt u met de standaardcategorie "koppelteken(-)" elk type bestand archiveren.
Als iemand weet waar het vandaan kan komen ben ik geïnteresseerd, ondergetekende!
message_pdm.jpg
Hallo
Dus, in navolging van je vorige vraag, vallen xls-bestanden niet in 2 categorieën? Dat is zeker het probleem.
Probeer in de categorie "-" om .xlsx ondersteuning te verwijderen om te valideren dat het probleem met dit bestand daar vandaan komt.
1 like
Het is geen probleem om xlsx-bestanden in twee categorieën te hebben, het probleem kwam voort uit het argument dat is gedefinieerd in mijn workflow-eigenschappen.
Omdat ik een office-feed heb en de nieuwe feed ook gewijd aan office-bestanden, stel ik het categorie-argument voor mijn nieuwe feed in op !=OFFICE (anders dan office) en het slaagt.
In ieder geval bedankt.
2 likes