Hallo
Ik zou graag uw hulp willen hebben bij de configuratie van de functies.
Afhankelijk van de configuratie van de kamer wil ik het aantal keren dat dezelfde herhaalfunctie wordt gebruikt, wijzigen. (een functie twee keer mogelijk)
De methode die ik ken is om twee herhalingsfuncties van hetzelfde deel/lichaam te creëren met verschillende voorkomens. (twee functies, twee mogelijke gebeurtenissen)
Bedankt voor je feedback
Ik heb 2 configuraties gemaakt
In vergelijking heb ik 2 variabelen NB01 en NB02 gemaakt
In de herhaalfunctie verwijs ik naar een variabele (klik op de wereldbol voor de qte), alleen van toepassing op deze configuratie,
Doe hetzelfde opnieuw met de andere configuratie
P.SLDPRT (120.6 KB)
Als ik het goed begrijp, is het aantal voorvallen direct configureerbaar zonder door variabelen te gaan.
Klik gewoon hier:
Verander dan het nummer in de configuratie, eventueel mogelijkheid om via een deel familie te gaan (of niet)
Precies, alleen dat hij, tot mijn grote spijt, de waarde 1 niet leuk vindt. anders moet u de functie uitschakelen.
Hallo @Bob_2000
Bedankt voor de tip, ik wist niet dat je vergelijkingen kon wijzigen, afhankelijk van de configuratie.
Voorzichtig te behandelen op gecompliceerde modellen met veel configuraties omdat het anders echter snel onhandelbaar is.