Een assemblage configureren met geconfigureerde onderdelen

Hallo

Ik ben op zoek naar een assemblage van een wasmachine (deze ring heeft verschillende configuraties)

In deze AS is er de ring met al zijn configuraties en schroeven met zijn configuraties.

Mijn vraag is: hoe creëer ik een AS dat wanneer ik de configuratie van mijn AS verander, het de configuratie van mijn ring en schroeven verandert, evenals de cirkelvormige herhaling van mijn schroeven

Bedankt

U klikt met de rechtermuisknop op de te configureren component/ "component configureren".
In de tabel die wordt geopend, kiest u de configuratie van het onderdeel dat moet worden gebruikt in de gewenste configuratie van de assemblage (die in een handomdraai in dezelfde tabel kan worden gemaakt).
U kunt meerdere componenten selecteren om ze samen te configureren.

Voor cirkelvormige herhaling volgt normaal gesproken.

6 likes

U moet een familie van onderdelen in uw assemblage maken en de configuratie van uw ring of schroef controleren met de Excel-tabel.

Om uw familie van onderdelen te maken, is de eenvoudigste manier om handmatig 2 configuraties te maken met 2 maten (configuratie) ringen en 2 maten (configuratie) verschillende schroeven.

Voer vervolgens uw onderdeelfamilie in en kies de automatische modus, het enige wat u hoeft te doen is deze onderdeelfamilie aan te passen om uw verschillende waarden toe te voegen en eventueel de naam van de configuratie te hernoemen met vergelijkingen of niet.

1 like