Hallo
We hebben net weer gekocht voor ons ontwerpbureau
Ik wilde weten of er Windows-instellingen waren die moesten worden geconfigureerd om optimaal gebruik te maken van solidworks en epdm
Bedankt
Hallo
We hebben net weer gekocht voor ons ontwerpbureau
Ik wilde weten of er Windows-instellingen waren die moesten worden geconfigureerd om optimaal gebruik te maken van solidworks en epdm
Bedankt
Hallo
Nee, niets bijzonders. Zijn er specifieke problemen?
Nou, als er punten zijn om te respecteren, want Axemble stuurde me een klein document met punten om te respecteren voor het gebruik van solo's die speciaal voor een pc met 16 GB zijn genomen. Van ram moet je het virtuele geheugen groter dan 24 GB configureren
Dan heeft het de voorkeur om een aparte partitie van het systeem te hebben om de SolideWorks Data bron documenten te installeren
voor de Doc-referentie is het goed om die van p c te gebruiken, maar het is beter om ze op deze nieuwe partitie c te hebben
Maar hier heeft hij het over Windows-instellingen en niet over hardware (aangezien hij de stations al heeft gekocht), bedrieg ik hem?
@PL virtueel geheugen is een instelling, en het maken van een partitie op een harde schijf gebeurt ook na aankoop!!
Hallo
Dank u voor uw antwoorden
Ik heb het inderdaad over Windows-instellingen om de prestaties van de werkstatistieken te verbeteren.
Want zelfs met 32 gigabyte ram en SSD harde schijf werkt het niet aan de top
We hebben de indruk dat na 8 of 10 gigoa ram gebruik solidworks verzadigd
Er is mij verteld over het aanpassen van het virtuele geheugen, maar ik weet niet wat ik als parameter moet instellen
Bedankt
@ogaillard
het wordt aanbevolen om het virtuele geheugen in te stellen op 24000 MB voor de minimale grootte en 32000 MB voor de Maxi
Op de mijne heb ik 32000 mini en 48000 max gezet, omdat ik in de gebruiksparameters al op 24000 gebruikt was
omdat ik meerdere harde schijven heb, heb ik het virtuele geheugen alleen op de SSD geactiveerd.
Bedankt voor de info, we zijn aan het testen met de toename van het virtuele geheugen