Ik heb een symmetrisch onderdeel gemaakt in mijn assemblage en omdat ik verschillende configuraties van deze assemblage wilde, heb ik configuraties van het onderdeel gemaakt.
Aan de andere kant, wanneer ik mijn assemblage configureer, configureert het symmetrische deel niet.
CTRL+Q voert een volledige reconstructie uit van alle functies van het onderdeel of assemblage.
EDIT: wat betreft het probleem van het symmetrische onderdeel, het verdient de voorkeur, zodra het symmetrische onderdeel is gemaakt door configuratie van het originele onderdeel, om de functie te verwijderen die werd gebruikt om het in de assemblage te maken en het genoemde onderdeel een tweede keer opnieuw te importeren, als je de 2 configuraties tegelijkertijd nodig hebt, maar in de symmetrische configuratie.
EDIT: Ik heb mijn symmetrische onderdeel niet gemaakt door configuratie, ik heb gewoon de functie "symmetrische componenten" gebruikt in mijn assemblage.
Ik heb uiteindelijk de symmetrische stukken zelf gemaakt, het was gemakkelijker.
Toen ik in mijn symmetrische delen zat, leken de configuraties van het originele onderdeel goed, maar toen ik de configuratie veranderde, veranderde het onderdeel niet.