Symmetrische ruimteconfiguratie

Hallo

Hier is mijn probleem:

Ik heb een symmetrisch onderdeel gemaakt in mijn assemblage en omdat ik verschillende configuraties van deze assemblage wilde, heb ik configuraties van het onderdeel gemaakt.

Aan de andere kant, wanneer ik mijn assemblage configureer, configureert het symmetrische deel niet.

Hoe doe je dat?

Bij voorbaat dank:)

Hallo, ik denk dat je het symmetrische stuk elke keer opnieuw moet uitgeven,

Met een control+Q werkt het niet?

2 likes

Ik kan naar mijn symmetrische kamer gaan, maar ik kan hem niet opzetten.

Sorry, maar waar is control+Q voor?

Hallo

CTRL+Q  voert een volledige reconstructie uit van alle functies van het onderdeel of assemblage.

EDIT: wat betreft het probleem van het symmetrische onderdeel, het verdient de voorkeur, zodra het symmetrische onderdeel is gemaakt door configuratie van het originele onderdeel, om de functie te verwijderen die werd gebruikt om het in de assemblage te maken en het genoemde onderdeel een tweede keer opnieuw te importeren, als je de 2 configuraties tegelijkertijd nodig hebt, maar in de symmetrische configuratie.

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest...???

1 like

Bedankt, dat deed ik, maar het hielp niet

EDIT: Ik heb mijn symmetrische onderdeel niet gemaakt door configuratie, ik heb gewoon de functie "symmetrische componenten" gebruikt in mijn assemblage.

1 like

Hier is het bestand, het zal eenvoudiger zijn

2-1506041659a.sldasm

sorry, ik kan het bestand niet openen, ik ben in SW2014 van mijn kant.

Ik zal het je dan met een foto laten zien, de 2 stukken aan de rechterkant zijn symmetrieën van de stukken aan de linkerkant.

assemblage_plateau.png

Hallo

Het lijkt mij dat symmetrische componenten afgeleide configuraties of configuraties creëren.

Je moet dus de symmetrische componenten voor elke configuratie maken...

Bewerken:

Open voor de zekerheid het symmetrische deel en kijk naar de bouwboom en de configuratie ervan (hier in een screenshot te zetten).

Anders moet u een onderdeel buiten de assemblage maken.

1 like

Ik heb uiteindelijk de symmetrische stukken zelf gemaakt, het was gemakkelijker.

Toen ik in mijn symmetrische delen zat, leken de configuraties van het originele onderdeel goed, maar toen ik de configuratie veranderde, veranderde het onderdeel niet.

Had u geprobeerd de assemblage te sluiten en vervolgens weer te openen? Om er zeker van te zijn dat dit geen updateproblemen zijn?

Ja, maar het veranderde niets