Configureer het originele onderdeel met het symmetrische onderdeel

Hallo, iemand weet hoe hij van een origineel onderdeel, bestaande uit verschillende functies, een configuratie van dit onderdeel kan maken, zodat deze nieuwe configuratie het originele symmetrische onderdeel is. Hartelijk dank.

Hallo 

Kijk of mijn tutorial, als ik begreep wat je wilt doen...

1 like

Misschien is er nu een andere methode, want ik heb deze tutorial meer dan twee jaar geleden gemaakt...

Ja, dank je, het is echt een methode die werkte. De assemblage die is gebruikt om de configuratie te maken, mag niet worden opgeslagen?

Het is niet nodig om het onderdeel te openen en op te slaan nadat u symmetrie in de assemblage hebt gecreëerd.

Ik probeerde een ander project, het eerste deel werkte zonder problemen, maar het volgende niet. Hier is het een carport, rechtopstaand, symmetrisch in de assemblage, met een vliegtuig in het midden ervan. In het onderdeel wordt de configuratie echter verschoven alsof de symmetrie in de assemblage is bereikt met een ander vlak dan het gekozen vlak. 

configuration_symetrie.sldasm

Het spijt me, maar ik kan je asm niet openen omdat ik jonger ben dan 2016, maar normaal gesproken als je alles deed zoals de 1e keer; Ik zie niet in waarom het niet meer werkt. 

Geen zorgen, ik zal er later naar kijken. Nogmaals bedankt voor de informatie, het heeft me veel geholpen.