Conflicten met externe verwijzingen

Hallo

Ik begrijp niet waar ik het verkeerd moet doen, of iets wel of niet moet doen ...

Ik maak assemblages en soms bewerk ik in de assemblage, ik importeer ook stukken uit een bibliotheek.

Dan maak ik soms composities om mee naar huis te nemen om een andere versie te maken, zonder alles te breken of helemaal opnieuw te beginnen door ervoor te zorgen dat mijn stukken die overeenkomen met de versie een andere naam krijgen.

Maar er treedt soms een bug op zonder me te waarschuwen, en ik kan niet langer in de context bewerken omdat sommige referenties worden opgehaald, ik weet niet waar ... Weet iemand waarom en hoe dit te verhelpen.

De enige methode die ik heb gevonden, is om de verwijzingen van mijn kant die problemen veroorzaken over te slaan, maar desondanks duikt het probleem vroeg of laat weer op ...

Ik zit in V 2020 SP2

:/

Hallo Fab kamp

Ik weet niet of het hetzelfde fenomeen is als jij. Maar wat ik heb gemerkt, is dat publiceren in de gekke context regelmatig wemelt. Hij verliest zijn banden. Dit wekt de indruk dat het bestand beschadigd is. Daarnaast raakt hij soms de vergelijkingen kwijt of beter gezegd, hij vertelt me dat hij ze niet meer kan vinden. En de enige oplossing is om het onderdeel opnieuw uit te voeren als u geen ad vitam-foutmelding wilt hebben. Als ik vergelijking zeg, is het een groot woord, het is wanneer we gewoon zeggen dat de B-rating de A / 2-classificatie is.

Dus ik open de subassemblages om de wijzigingen aan te brengen en ik maak geen wijzigingen meer rechtstreeks in de ASM-master. Als gevolg hiervan verschijnt de PB niet meer.  Uit voorzorg doe ik hetzelfde in de sub-ASM. Ik ben in 2019 SP5.

Vriendelijke groeten

Hallo Zozo, bedankt voor je antwoord, inderdaad, in 2019 gebeurde hetzelfde met mij, maar onder tijdsdruk zocht ik geen antwoord en kwam ik langs systeem D. Wat de vergelijkingen betreft, moet ik toegeven dat ik aan deze kant geen fouten ben tegengekomen, ik doe momenteel minder, maar ooit was het mijn kopje thee ... ;p 

Ik heb geprobeerd niet in de context te bewerken, maar soms moet je het doen voor precieze sneden enz ... anders vertel je me dat je geen wijzigingen aanbrengt in de ASS Master, dus ik begrijp dat je niet hetzelfde probleem hebt bij het maken van een wijziging in de context van een subassemblage?

Omdat het voor mij een unieke assemblage is, heb ik geen enkele andere subassemblage in deze 3D

Cdt.

Bovendien, verrassend genoeg, bewerk ik in de montage, ik slaag erin om een onderdeel te wijzigen, mijn punten of iets anders te beperken met een rand van een ander deel van de montage... en de magie ... Zonder deze schets achter te laten, kan hij zich ineens nergens meer aan vastklampen.... En dan komen de ingenieurs van dassaut tot hun verbazing dat ik een scheet laat door ze te beledigen in de berichtenbox op de doos na een crash.... Voordat we één versie per jaar maken, vol met evenveel nieuwe functies als bugs, laten we beginnen met het maken van een stabiele versie die ons echt tijd bespaart... zoals ik al zei, sommigen zijn echt ingenieurs, anderen zijn InHénieurs, ze hebben de technische optie niet genomen... ^^

We beperken bewust externe referenties bij ons: we gebruiken ze ALLEEN voor virtuele onderdelen die in een assemblage zijn opgenomen.

Opgemerkt moet worden dat SW vaak niet houdt van externe verwijzingen naar meerdere assemblages (er is een optie om deze blokkering te doen en externe verwijzingen te beperken tot een enkele assemblage).

Problemen ontstaan vaak wanneer je een onderdeel bewerkt in de context van een assembly die zelf in de context wordt bewerkt: je externe referenties verwijzen dan naar de assembly van het laatste niveau en dan blokkeert deze.

Je hebt dus nauwkeurigheid nodig: bewerk een schets / functie alleen in de assemblage op het eerste niveau en niet in een assemblage van het hoogste niveau.

Daarna, terwijl we kopieën van kopieën van kopieën maken, komt er een moment dat SW verstrikt raakt in het tapijt en de externe referenties terugstuurt naar een van de vorige assemblages. Het gebeurt, maar niet zo vaak (1/100 misschien).