Hallo allemaal,
Zou u weten of het mogelijk is om asconnectoren op een composiet schaal aan te brengen?
Hieronder zie je een afbeelding van de composiet schaal waar ik een probleem mee heb.
Hallo allemaal,
Zou u weten of het mogelijk is om asconnectoren op een composiet schaal aan te brengen?
Hieronder zie je een afbeelding van de composiet schaal waar ik een probleem mee heb.
Hallo
Is uw onderdeel oppervlak? omdat ik twijfel als ik de blauwe omtrek van de kamer zie, die vaak een probleem onthult
Om mijn schaal te krijgen, heb ik een middenoppervlak gemaakt en vervolgens heb ik het volumelichaam van mijn onderdeel uitgesloten om een composiet schaal te kunnen maken met het oppervlaktelichaam van het onderdeel, maar wanneer ik asverbindingen wil toepassen tussen dit onderdeel en de rest van mijn assemblage, vallen de assen niet op hun plaats omdat ik alleen een rand op mijn kan selecteren romp.
Onderstaande foto met het asprobleem
Maak gewoon elke as van elk onderdeel
en om deze assen te beperken
Het is ook belangrijk dat de flens een dikte heeft om volume te creëren
dus 2 delen met een montagebeperking via de assen en een afstand indien nodig
en een ander coaxiaal item beperkingen voor een gat
@+;-))
Hallo
Twee mogelijkheden:
Toon tijdelijke assen (standaard met de T-toets, anders in het weergavemenu) en beperk de assen samen.
Als het niet werkt (omdat het oppervlak is), moet je de assen of punten in een schets maken en deze schets in de assemblage weergeven om de beperking te maken.