upload-1406454406-IMG_3255.PNG
Wow, er zit een leuke bug in Lynkoa's comp^tes!!
Hoi @ Gerald
en nog een van de mysteries van de informatica ;-))
@+................
Uitstekend!!!
Wil je niet inloggen op mijn account als je willekeurig antwoordt? :D
Hoi Gérald nee Arnaud ahaha ik weet het niet meer...
Kortom, ik maak een grapje, maar ik kan alleen maar grappen, want tja petje af voor de beug.
Ik zou graag willen weten waarom zo'n balg.
Arnaud maakt mogelijk verbinding met zijn account met uw telefoon en er is deze informatie in het geheugen op uw telefoon.
Het zou me verbazen als dat het is, dus houd ons op de hoogte.
Succes.
Nou, ik heb het net ook getest en mijn naam is hetzelfde... Arnaud ROULIN :-|
Dat is lelijk... Ik denk dat het de sjabloonpagina is die niet is verwijderd.
Er zal dringend een applicatie-update worden uitgevoerd...
GEEN VAKANTIE VOOR ONTWIKKELAARS TOTDAT HET IS OPGELOST... 8-)
Het ruikt naar een insect!
Hallo
Gelieve deze opmerking te verplaatsen naar de groep http://www.lynkoa.com/groupes/signaler-un-probl%C3%A8me-sur-lynkoa
We melden het probleem onmiddellijk aan de ontwikkelaars.
Hallo, deze bug is opgelost en kwam terug :( ((
We waarschuwen de ontwikkelaars meteen!!
Arnaud hackte de Lynkoa server en won alle punten, goede techniek;D
@ Joss
Het kan de oplossing zijn om een Heilige Graal ......; -))........; -))
Hallo
Dit is niet normaal, zoals we hebben opgemerkt. In dit geval moet u de verbinding verbreken en opnieuw inloggen.
Wat Arnaud Roulin betreft, maak je geen zorgen, het is een testaccount.
@clementine, ja, maar maak je geen zorgen, het is een groot woord, want ik heb aan het begin van het jaar bijna een maand ingelogd met deze app om de lynkoa-fanmedaille te krijgen. Ik was verrast dat ik er geen toegang toe had. Nu weet ik waarom het zo lang duurde voor de 30 opeenvolgende dagen. zonder de op dat moment verloren geraakte verbindingspunten ter sprake te brengen (geen verbinding maken met een klassieke browser).
Er is inderdaad geen toegang tot groepen. Dit is een eerste versie, en wijzigingen zullen later nodig zijn.
Aan de andere kant is er geen probleem met aansluitpunten, de punten gaan goed op je account.
@clementine
hoe weet je dat ik inlog als ik alleen mijn iOS-apps gebruik en niet een browser en het geregistreerde account en degene in de test?
(alleen goed op zondag en zaterdag dus geen groot verlies lol)
De bug is terug vandaag
Hallo
Ik weet dit omdat we regelmatig testen en er nog nooit een probleem op dit niveau is geweest met de IOS-app.
We hebben de bug gemeld aan onze teams. Dit account is een spookaccount waarmee je geen punten verdient. Totdat dit is opgelost, logt u uit en logt u vervolgens weer in als dit gebeurt.