Roniion Lynkoa

Hallo

Mijn laatste verbinding was op 18/06 en vandaag op 24/06.
Hoe komt het dat vroeger het aantal punten voor de eerste verbinding van de dag 30 punten was en vandaag is dat slechts 5 punten. Verlaag in dit geval ook de waarde van de geschenken, want in dit tempo kan niemand geschenken winnen, tenzij ze hun dag besteden aan het beantwoorden van vragen, het stellen van vragen, het maken van tutorials enz.
Je moet denken dat het de bijdragers zijn die deze site in leven houden, en dat we een baan hebben en daarom onze dagen niet aan Lynkoa kunnen besteden.
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
Groetjes.

3 likes

Hallo

Hier is een antwoord.

http://www.lynkoa.com/groupes/publications/changement-du-bareme-de-point

2 likes
Hallo, het werd uitgelegd in de nieuwsbrief die gisteren uitging. Het is overal crisis!
2 likes

Hoi @ echaumet

En dat is nog niet alles........................................................  (KROEG)

Zie deze link : http://www.lynkoa.com/groupes/publications/probleme-de-points-sur-les-questions

@+ ;-((

1 like

Er is een groep om een probleem met betrekking tot de werking van de site te melden:

http://www.lynkoa.com/groupes/signaler-un-probl%C3%A8me-sur-lynkoa

PS: aan de andere kant nog steeds geen nieuwsbrief...

1 like

Omdat blijkbaar niet iedereen de nieuwsbrief heeft gekregen. Hier is de inhoud:

Aanpassing van de puntenschaal

Geachte leden,

Lynkoa werd meer dan een jaar geleden gelanceerd en wordt steeds succesvoller met meer dan 13.000 geregistreerde leden.
Wij zijn blij met dit enthousiasme en danken u nogmaals voor uw loyaliteit.

Lynkoa heeft zich onderscheiden door het opzetten van een beloningssysteem voor leden van haar gemeenschap. Dit systeem is naar onze mening belangrijk en essentieel. Maar tot op heden loopt de machine op stoom en moeten we het systeem van het winnen van geschenken opnieuw aanpassen. We hebben enige uitleg nodig, in volledige transparantie

Dit beloningssysteem wordt uitsluitend gefinancierd door sponsoring. En dit budget staat volledig los van de vaste en variabele kosten van de site (personeel, ontwikkeling, hosting)

Het giftenbudget is een vast, niet-uitbreidbaar budget en wordt volledig uitbetaald aan onze leden:
In 2013 hebben we meer dan € 4.200 gedoneerd aan de top 8 leden
In 2014 zitten we al op €3.700 met 14 leden

Helaas, aangezien het budget beperkt is, moeten we ons aanpassen aan de werkelijke verdeling van de winsten, die niet volledig planbaar is in de tijd.

Tot op heden moeten we de schaal van de cadeaupunten nog aanpassen aan de begroting voor 2014 die aan het begin van het jaar is vastgesteld. We hebben aan 2 opties gedacht:

- Verlaag de waarde van geschenken zonder aanrakingspunten
- Pas de puntenschaal aan om het budget niet te overschrijden

De tweede oplossing lijkt ons het meest geschikt, want volgens onze schattingen is het nog steeds heel goed mogelijk dat de meest actieve leden die kwaliteitsinhoud aanbieden, de meest aangename geschenken winnen.

Dit zijn de aanpassingen die we hebben doorgevoerd:
• Dagelijks inloggen: Verlaagd van 30 punten naar 5 punten
• +1 op Q&A: Gaat van 10 punten naar 1 punt
• Beste antwoord: Verhoogt van 30 naar 40 punten

We hopen dat u begrijpt dat dit de enige mogelijke beslissing is om de beste bijdragers van Lynkoa te blijven belonen. We zijn er trots op dat we nog steeds de enige site zijn die haar leden beloont, en hopen dit in de toekomst te blijven doen. Want we hebben samen hele mooie dingen gebouwd!

Bedankt voor uw begrip, ik blijf tot uw beschikking als u vragen heeft in PM of cm@lynkoa.

Clementine

Ik zal geen commentaar geven! :(

Tot ziens...

4 likes

Voor de nieuwsbrief zal deze voorlopig niet aankomen bij degenen die een account hebben gekoppeld aan een hotmail, msn en andere mailboxen. Dit is een probleem dat wordt opgelost.

2 likes

Geen rmorel, geen behoefte aan opmerkingen :/

1 like

Hallo

@echaumet, ik ben het helemaal met je eens.

Ik heb je een like gegeven die je maar 1 pt zal opleveren.

S.B

1 like

Hallo Echaumet,

Alles wordt uitgelegd in het commentaar van @rmorel. Bericht opgenomen in de nieuwsbrief van vandaag.

Fijne dag.

1 like

Wauw!!!

Ik had alles gepland ... :/

Het wordt ingewikkeld om voor november !! 18000 te bereiken

2 likes

Bedankt allemaal voor het beantwoorden van mijn vraag, voor de moeite die ik jullie allemaal +1 heb gegeven, maar het is om te rmorel dat ik de beloning voor het bovenste antwoord plaats.

Fijne dag:)

Zelfs aan jou Clementine zet ik je +1 ;)

Simpele vraag: hoe slagen 10 leden erin om in 1 jaar 18000 punten te behalen? Wordt het een oorlog ?!! ^^Ik zie dat @gt22 de rode dop eruit heeft gehaald!!

2 likes

@david,

Het is geen oorlog, het is altijd min of meer competitie geweest, volgens het principe van gamen. Moge de beste winnen! ;)

(Ik wijs ook +1 @echaumet ;))

3 likes

@clémentine, het is geen wedstrijd tussen ons, het is een samenwerkingsruimte, maar:

als we oorlog voeren,   zal er een bondgenootschap worden gesloten. 

3 likes

Ja Gerald, ik heb niet het tegenovergestelde gezegd, het is een colloboratieve gemeenschapsruimte waar de beste bijdragers geschenken winnen, wat ook een idee van competitie met zich meebrengt omdat jullie allemaal op zoek zijn naar hetzelfde doel.

@Clémentine ,

Wat ik verwijt aan uw verandering is dat nu niemand in staat zal zijn om 18000 ptn in het jaar te bereiken of door 24 uur per dag verbonden te zijn door het beste antwoord op alle vragen te posten! (de berekeningen zijn gedaan denk ik en het geeft ongeveer 400 antwoorden in het jaar !!   )  Het kan veel mensen ontmoedigen!! Voorheen nam iedereen deel aan het antwoord op de post, maar als een gebruiker een beetje subtiliteit in het antwoord van een collega bracht, kon hij goed beloond worden! Er is helemaal geen interesse!!

6 likes

@ David Be3 Ik ben 1000% voor het

@Clémentine ,

Wat ik verwijt aan uw verandering is dat nu niemand in staat zal zijn om 18000 ptn in het jaar te bereiken of door 24 uur per dag verbonden te zijn door het beste antwoord op alle vragen te posten! (de berekeningen zijn gedaan denk ik en het geeft ongeveer 400 antwoorden in het jaar !!   )  Het kan veel mensen ontmoedigen!! Voorheen nam iedereen deel aan het antwoord op de post, maar als een gebruiker een beetje subtiliteit in het antwoord van een collega bracht, kon hij goed beloond worden! Er is helemaal geen interesse!!

@+ ;-(((

3 likes

Ik zet +10 op David be3.

Pfff! Ik kan niet meer !! ;(

1 like

Als het een oorlog is, zal het zonder mij zijn!

Ook geen allianties meer (ondanks schijn met 3 vragen van @SEPM. Gerald deze week en 3 keer mij in het beste antwoord! )

Wij zijn hier om oplossingen te bieden!

Het maakt me verdrietig dit alles...

3 likes