Nou, ik heb het geprobeerd en het is veel beter, al mijn plaatwerk is perfect uitgevouwen,
Nu heb ik nog 2 kleintjes
muizenissen.
Ik heb geen DWG meer gegenereerd aan het einde van de operatie, maar ik houd de tekening open zodat het niet zo erg is dat ik het zelf kan opslaan.
En mijn plaatwerk is niet alleen maar goed georiënteerd.
Sommige staan aan de rand, andere zijn licht hellend, wat problematisch is bij het gebruik van lasersnijden.
Als u de platte patroonconfiguratie van het schuine deel of aan de rand verwijdert en het plaatwerk opnieuw start, heeft u nog steeds hetzelfde defect?
Het gebeurt ook wanneer je een plaatwerk volledig wijzigt, het platte patroon helemaal verkeerd wordt en de enige manier is om deze configuratie te verwijderen en opnieuw te doen (hier via plaatwerk)
Hallo
In sommige gevallen is er inderdaad een probleem met de oriëntatie.
Ik heb een verzoek geopend zodat we dit probleem kunnen analyseren:
R&Dmy - Anomalie #161284
De weergave in uitgevouwen toestand is gekanteld
Wat betreft het probleem van de DWG-generatie, ik reproduceer het niet.
Kunt u mij uw methodologie vertellen?
Oprecht
Hallo
Bedankt voor het opmerken van mijn probleem 
Dan voor de export, het werkte zonder problemen vóór de update.
Omdat er geen DWG meer is die de tool uitvoert, moet ik de tekening open houden om deze zelf op te slaan.
Bijgevoegd zijn de parameters van SMM.
Bedankt!
Hallo
Is het probleem alleen aanwezig op een bestand?
Omdat ik het probleem niet reproduceer, maakt het probleem voor mij aan wanneer ik een DWG genereer:

met dezelfde opties:
Vriendelijke groeten
Hallo
Nee, ik heb deze situatie in elk bestand.
Ik heb wat tests gedaan en door het vinkje uit te schakelen (Force 3D-activering) genereert het een DWG en als het is aangevinkt, genereert het er geen meer voor mij. Ik herhaalde de operatie meerdere keren met telkens hetzelfde resultaat.