Beperkingen van een rode subassemblage in de assemblage

Hallo

Ik heb een vergadering die bestaat uit subassemblages, Solidworks legt me beperkingen op in het rood en zegt zogenaamd dat ik niet ben uitgelijnd in tegenstelling tot wat ik wil. Maar als ik de subassemblage binnenkom, zijn al mijn beperkingen blauw. Is het te wijten aan een solidworks-bug of is het een echt probleem?

Ik ben op Solidworks 2016 SP3, ik weet dat SP4 uit is, maar ik moet wachten tot de persoon die verantwoordelijk is voor de IT ons komt updaten.

Bedankt.

arborescences.zip

Hallo.

Heb je geprobeerd bij te werken met een CTRL+Q? Het lijkt veel op een reconstructiebug!

Hallo

Er is waarschijnlijk een vergissing. Wanneer u zich in de assemblage op het hoogste niveau bevindt, is er een tekst in rood rechtsonder in de statusbalk "beperkingsfout"

Klik erop en probeer de verschillende opties uit.

coin37coin: Ja, ik heb verschillende keren geprobeerd het bij te werken en zelfs solidworks opnieuw op te starten, maar het lost het probleem niet op.

.PL: Ik heb de tekst niet zoals weergegeven, ik voeg een foto van mijn SOLIDWORKS-venster toe. Hetzelfde geldt voor de "beperkingen"-boom die in het geel is, maar als ik me ontwikkel, heb ik niets abnormaals.

assemblage.png

Dus op de "beperkte" ossier van de boom, klik met de rechtermuisknop en kies "wat is er mis"

Heeft u meerdere configuraties in uw CANTARESS?

Is het hetzelfde in de assemblage en wanneer je het opent?

Ik krijg de melding: "Componenten kunnen niet in een positie worden geplaatst die aan deze beperking voldoet. Cilinders zijn niet concentrisch. De afstand tussen de centra is 0,17....mm."

Maar ik weet niet over welke beperking hij het heeft... En hoe komt het dat als ik mijn subassemblage open, ik geen beperkingen in het rood heb staan?

Hallo

Heeft u de beperkingen van subassemblage in assemblage bewerkt om koppelingen te herstellen??? Misschien is het gewoon een gemis??? Omdat ik zie dat het een onderdeel is dat in de subassemblage is gemaakt....

1 like

Heeft u meerdere configuraties in uw CANTARESS?

Is het hetzelfde in de assemblage en wanneer je het opent?

ac cobra 427  > Ja, ik heb het geprobeerd, de links worden goed onderhouden, maar blijkbaar heb ik een stuk dat beweegt tussen temsp (ik weet niet hoe) en mijn toevalligheden kunnen niet langer worden gerespecteerd. Als ik het probleem goed begrijp... Ik heb de beperking "Ter plaatse" verwijderd door het zelf te forceren en het verandert niets.

.PL > Ja, ik heb 2 versies, maar ze kunnen niet worden verward (ze zijn totaal verschillend) en ik raak de eerste versie niet meer aan, die werd verlaten voor degene waar ik momenteel aan werk.

Ik zal proberen mijn montage opnieuw uit te voeren om te zien of het nog steeds het probleem veroorzaakt. Het is best vervelend om met beperkingen in het rood te werken.

Voordat u uw assembly opnieuw uitvoert, probeert u op te slaan onder de subassembly, vervangt u deze vervolgens in uw assembly op een hoger niveau en slaat u uw assembly op onder een nieuwe naam.

En bewerk de functie waar je de schets van extrusies in de assemblage hebt??? dat is wie er ter plaatse is...

Ac cobra 427 > Op mijn functie heb ik alle externe relaties al verwijderd en heb ik mijn schets opnieuw gedimensioneerd.

.PL >Ik heb het geprobeerd, maar er zijn geen veranderingen. Dus ik probeer de montage opnieuw uit te voeren.

Het is dus bijna zeker dat het een bug is, dus druk op de infoservice om over te schakelen naar SP4, het kan het probleem oplossen.

Er is nog steeds de relatie van het gezicht ter plaatse. Bewerk het onderdeel en geef het een plan dat in het onderdeel zit en dan plaats je het terug in de subassemblage.

.PL >Ik heb het weer in elkaar gezet en ik heb geen fouten of beperkingen meer... Ik hoop dat de bug goed is opgelost in de SP4, helaas kan ik de update niet voor september hebben...

Ac cobra 427 > Ik begreep hier niet alles van. Ik kon het redden door mijn eindmontage opnieuw te doen. Ik zal zien of de fouten terugkomen of niet.

Dit onderdeel is gemaakt in de subassemblage aan de ene kant van een ander onderdeel en daar is nog steeds een link en om deze link te verbreken moet je het een ander bouwplan geven als het weer een bug is...

Ac cobra 427 > Als de bug terugkomt, zal ik op dit punt om meer informatie vragen. Nogmaals bedankt voor je hulp.