Conversie van oppervlakken

Hoi allemaal

Ik heb de volgende CAD:

https://grabcad.com/library/waterbottle-cage

Ik zou het graag willen kunnen wijzigen en vooral de richtlijnen hebben, eindelijk de curve die in het midden passeert zodat ik de hoeken kan berekenen enz. Zou je weten hoe je het moet doen?

Want als ik op de bewerkingsfunctie klik, wordt me gevraagd een ander bestand te openen dat ik niet heb

Ik voeg het bestand toe terwijl ik aangeef dat het niet van mij is, maar ik ga ervan uit dat het plaatsen op een site als grabcad een verlangen toont om te verspreiden.

Bedankt voor je hulp

waterbottle_cage.sldprt

Hallo

Waarom doe je het niet zelf?

2 likes

Het is mijn laatste oplossing om het zelf te doen, maar ik heb weinig of geen ervaring met 3D-schetscurves 

2 likes

Vanwege de eenvoud van het onderdeel kunt u een 3D-schets maken door deze vast te klikken op de middelpunten van de cirkels die op de kruising van de verschillende segmenten moeten verschijnen.

Van daaruit kunt u metingen uitvoeren.

4 likes

Hallo

In het slechtste geval sla je het op in STEP en dan open je het opnieuw met featurworks om de functies te herkennen en je kunt het naar wens wijzigen. Ik stel dit voor omdat je  een bestand mist. Op deze manier zal Featurworks het gehele onderdeel met alle functies en schetsen opnieuw opbouwen.

6 likes

Bedankt

Importeren in STEP geeft niets met de featureWorks

Ik heb lijnen getrokken tussen de vlakken van elke cilinder, dat is genoeg voor mij voor het moment dat ik zal proberen zo vooruit te komen

Bedankt voor je hulp