Een dwg-bestand converteren naar een pdf-document

Hallo

Ik wil meerdere vellen van hetzelfde DWG-bestand converteren naar een PDF.
Ik heb geprobeerd batchgewijs af te drukken, maar afdrukken werkt niet: er wordt geen document gemaakt.
Heeft u een oplossing, al dan niet in print, met als doel een zo licht mogelijk PDF-document te verkrijgen?

Bij voorbaat dank.

Heeft u een voorbeeldbestand om bij te voegen (zonder vertrouwelijke gegevens)

Hallo GaelM,
De enige oplossing die ik kan vinden om een enkel PDF-bestand te maken, is door " cutePDF " te gebruiken.
Het is gratis, hier is de link

het werkt nadat je al je PDF's hebt gemaakt, en cutePDF groepeert al je bestanden in één.
Maar in termen van instellingen om de grootte van pdf's te verkleinen, is het om ze eerder in te stellen, ze bijvoorbeeld in 600 dpi door te geven, ze zullen in ieder geval leesbaar zijn.
Dat is wat ik persoonlijk doe.
… Succes, @+.
AR.

3 likes

Hallo @A_R @GaelM
Er is al een " Microsoft Print to PDF " geïntegreerd in de lijst met printers die beschikbaar zijn in Windows 10.

@A_R biedt schattige PDF omdat het ook meerdere PDF's bundelt tot 1, naast de pdf-printerfunctie.
Ik denk niet dat Microsof Print naar pdf het kan.

1 like

'Tijd voor mij', te snel gelezen, kwam niet op de "in een pdf"... :sweat:

2 likes

Hallo Sylk,
Dank je wel Sylk.
@+.
AR

1 like

Hallo @sbadenis,
Neem me niet kwalijk voor mijn reactievermogen... Maar hier is een typisch bestand, waar u idealiter een pdf zou moeten maken van alle vellen van het DWG-bestand.
Bedankt!
Conversie van DWG naar PDF.dwg (8,0 MB)

1 like

Hallo

Je hoeft alleen maar je lay-outs goed te maken. FMults bevinden zich niet in hun afdrukgebied.
Het is normaal dat batchafdrukken niet werkt. Het drukt blanco pagina's af.

3 likes