Hallo
Ik heb een partij dwg-bestanden die ik graag naar pdf wil converteren (direct in bulk), maar ik zou graag willen weten of iemand van jullie een macro heeft die ik op Draftsight kan uitvoeren (ik heb de betaalde versie), zodat ik dit werk kan doen?
Bij voorbaat dank! :)
- Installeer pdfcreator (pas op dat u niet meer installeert dan nodig is...)
- Selecteer in Windows Verkenner de bestanden
- Klik met de rechtermuisknop / print
Hallo
Als je de premium-versie hebt, kun je een batchafdruk maken (bijv. *.pdf-, *.jpg- en *.dwf-bestanden).
Klik op het pictogram Draftsight (linksboven) en vervolgens op Afdrukken en afdrukken.
Of typ het commando printparlot.
Hallo PhilippeB,
Ik heb geprobeerd om een batch print van Drafsight uit te voeren, maar het crasht elke keer.
Zouden er precieze instellingen zijn om te beginnen met batchafdrukken in pdf?
Bedankt.
Ter info: als je de @ niet voor de profielnaam zet, is de kans klein dat @PhilippeB je zullen antwoorden.
En het is ook beter om een nieuw onderwerp te maken, zelfs als dat betekent dat je de link naar het referentieonderwerp moet plaatsen.
Anders keek ik snel moet je lakens hebben:
Is dat het geval?
Pardon @sbadenis , ik ga inderdaad een nieuw vak doen.
Anders, ja, ik heb verschillende bladeren. Dit is een montagehandleiding. Ik maak één vel per pagina en aan het eind wil ik een complete handleiding in PDF hebben; idealiter minder dan 1 MB...
Bedankt
Welkom @GaelM
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik Draftsight heb gebruikt en met het risico domme dingen te zeggen, laat ik liever dat iemand anders je antwoordt.
Succes
Hallo saiidbouaziz,
Hetzelfde geldt dat ik Draftsight niet meer gebruik. Maar in de Mycad-tools is er "BatchConverter", die dit heel goed doet en bovendien erg snel is...
Succes.
@+.
AR
Hallo @A_R,
Heb je ooit dwg-bestanden op deze manier naar pdf geconverteerd? Ik heb net gekeken en ik kan niet beginnen met een DWG, die verschillende vellen heeft om een samengevoegde pdf te maken.
Zou je een screenshot van je instellingen willen hebben, alstublieft?
Bedankt
Hallo GaelM,
Pardon, ik zal kijken en ik zal dis...@+.
AR
Hallo GaelM,
Sorry dat ik een beetje te haastig was, met " BatchConverter " kun je alleen SW-bestanden converteren. Hier is een foto
Maar om een enkele pdf met meerdere Pdf's te maken, gebruik ik " PDF redirect " Versie2
.
En om met Autocad pdf's te maken die ik niet veel gebruik, gebruik ik Dwg Editor 2009
.
Ziezo, veel succes.
AR.
Dank je wel @A_R !
Ik ga testen met de proefversie van Autocad en we zullen zien of we moeten investeren of niet. Het maakte deel uit van mijn leads.
Fijne dag.