Geïmporteerde oppervlakken converteren naar volumefuncties

Hallo allemaal, ik ben zo vrij om je deze vraag te stellen omdat ik vastzit aan een van mijn stukken. 

Inderdaad, het deel dat ik in een volume moet omzetten, is mij gegeven als een geïmporteerd oppervlak. Normaal gesproken, als ik me niet vergis, moet je functieherkenning gebruiken, maar als ik het probeer, geeft het me niet het gewenste resultaat. Laat het me uitleggen. Ik doe de automatische zoekopdracht, deze vertelt me of ik door wil gaan, ik zeg ja maar daarna krijg ik ofwel een foutmelding of krijg ik niet de functies die ik verwachtte. Ik heb het iteratief geprobeerd, maar ik weet er niet veel van, ik kan niet vinden hoe ik het moet doen (voor wat is het wonder, ik heb al geprobeerd op internet te kijken).

Ik voeg dit beroemde geïmporteerde document bij. In de hoop dat iemand me kan antwoorden

Vriendelijke groeten

Design.dept

levier_daf_seul.sldprt

Hallo

Normaal gesproken is het niet mogelijk om een oppervlakteruimte om te zetten in volume, het tegenovergestelde is mogelijk.

Dus ik raad je aan om een STAP (2014 of 203, 214 is beter, als je wordt gevraagd) van het onderdeel te vragen.

Even een vraag, bent u op welke SW versie? mij is het 2020 SP.4.

Fijne dag.

Vriendelijke groeten.

A.R.

@+

Bedankt voor je antwoord, ik gebruik de premium-versie van 2017.

Ik denk dat ik mezelf slecht heb uitgedrukt, mijn onderdeel is een geïmporteerd onderdeel (zonder volumefunctie, type bossing extrude) en ik zou het graag naar dezelfde functies willen converteren. Dat wil zeggen, ik zou willen dat ik in plaats van te "importeren" in mijn boom, erin slaag om verschillende functies te verkrijgen, zoals een verwijdering van materiaal of een baas, bladeren en vele andere 

Vriendelijke groeten

Design.dept

image.jpg

Hallo Design.dept

Waar komt dit stuk vandaan?

Ik heb het ook geprobeerd en ondanks de conversie naar volume (via het naaien van de oppervlakken en het creëren van een volume)

Featureworks vertelt het me (het onderdeel bevat niet-ondersteunde lichaamsbewerkingen. Featureworks kon niet doorgaan)

@+

Dit stuk is afkomstig van een buitenlands bedrijf en het heeft niet aan dezelfde software gewerkt

Vriendelijke groeten

en je kunt niet vragen om het originele formaat (ken het logboek) of in parasolid , dat zijn de originele kernels van SW

@+

1 like

@ design.dept  het is een import onderdeel, het is geen oppervlak, het is een volume, als je een snede maakt, is het vol.

@a-r  "Normaal gesproken is het niet mogelijk om een oppervlaktestuk om te zetten in volume"

als het haalbaar is, maar er zijn voorwaarden die moeten worden gerespecteerd.

Moge de kracht met je zijn.

2 likes

Ik geef de voorkeur aan het antwoord van OBI WAN, het is al een volumestuk.

M.

1 like