Hallo allemaal, ik ben zo vrij om je deze vraag te stellen omdat ik vastzit aan een van mijn stukken.
Inderdaad, het deel dat ik in een volume moet omzetten, is mij gegeven als een geïmporteerd oppervlak. Normaal gesproken, als ik me niet vergis, moet je functieherkenning gebruiken, maar als ik het probeer, geeft het me niet het gewenste resultaat. Laat het me uitleggen. Ik doe de automatische zoekopdracht, deze vertelt me of ik door wil gaan, ik zeg ja maar daarna krijg ik ofwel een foutmelding of krijg ik niet de functies die ik verwachtte. Ik heb het iteratief geprobeerd, maar ik weet er niet veel van, ik kan niet vinden hoe ik het moet doen (voor wat is het wonder, ik heb al geprobeerd op internet te kijken).
Ik voeg dit beroemde geïmporteerde document bij. In de hoop dat iemand me kan antwoorden
Bedankt voor je antwoord, ik gebruik de premium-versie van 2017.
Ik denk dat ik mezelf slecht heb uitgedrukt, mijn onderdeel is een geïmporteerd onderdeel (zonder volumefunctie, type bossing extrude) en ik zou het graag naar dezelfde functies willen converteren. Dat wil zeggen, ik zou willen dat ik in plaats van te "importeren" in mijn boom, erin slaag om verschillende functies te verkrijgen, zoals een verwijdering van materiaal of een baas, bladeren en vele andere