Hallo
Kun je me vertellen hoe ik het e-tekenbestand ".easm" naar het SolidWorks2013-bestand kan converteren". SLDASME"?
Dit stelt u in staat om de controle over deze assemblage over te nemen om extra onderdelen toe te voegen.
Vriendelijke groeten
Hallo
Kun je me vertellen hoe ik het e-tekenbestand ".easm" naar het SolidWorks2013-bestand kan converteren". SLDASME"?
Dit stelt u in staat om de controle over deze assemblage over te nemen om extra onderdelen toe te voegen.
Vriendelijke groeten
Hallo
Een soortgelijke vraag werd ruimend gesteld, het lijkt erop dat het niet mogelijk is.
http://www.lynkoa.com/forum/import-export-formats-neutres/conversion-fichier-easm-en-fichier-stp-ou-autres-iges-ou-dxf
Moge de kracht met je zijn
Hallo
zoals Obi Wan zegt; de enige mogelijkheid is dat wanneer je het opent met Edrawing en je hebt het opgeslagen onder en daar met een beetje geluk om het op te slaan in STL, dan open je het met Solidworks en dan kun je het opslaan in STEP.
De eDrawing bestanden zijn alleen gemaakt om samen met de viewer door de opdrachtgever bekeken te worden. We kunnen het model zelf niet herstellen.
Hallo
Zoals ik al eerder aangaf, is het mogelijk als de persoon die de EASM heeft gedaan de optie heeft geactiveerd.