Verander meerdere spiebanen in één

Hallo

Ik heb een 3D-model met veel facetten. De schets heeft dus veel splines.

Is er een manier om alle vlakken te selecteren om er één te maken, en/of alle splines te selecteren om er een te maken?

Het doel is om vervolgens het profiel te kunnen selecteren om er een toolpad van te maken.

Hallo

Wilt u alle facetten of splines selecteren?

Omdat het niet dezelfde PB is!

Als ik de rest begrijp of je zegt gereedschapscursus , dan is de enige manier waarop ik het weet (mijn kleine forumgenoten die sterk zijn ;-) zal je anderen geven).

Het beste is om een spline in één stuk opnieuw te doen (voor het traject heeft het de voorkeur) door je op de verschillende punten van de verschillende splines te begeleiden. Dit legt normaal gesproken een automatische of handmatige beperking op. Dan kun je van de nieuwe spline een baan maken

Om het makkelijker te maken: zet eerst de "model splines" om in een constructielijn (met rechter muisklik).

Aan de andere kant, of de verschillende bestaande splines echt gebruikt kunnen worden om een gereedschapsspoor te maken is ook de vraag.

In de hoop dat je niet wordt gek van mijn uitleg en mijn vragen ;-)

In theorie

Zet deze splines gewoon om in een 3D-schets

Een foto van het probleem geeft meer informatie

en + verstandige antwoorden

@+

en

1 like

Gereedschappen/Spline-gereedschappen/Spline aanpassen

2 likes

Spreek een foto in.

Ik kan niets doen. Het is een geïmporteerd stuk.

capture_pour_lynkoa.jpg

Door een kruispuntkromme te maken (Sketch / Intersection Curve), dan is de methode van Max59 om te zetten naar een enkele spline?

Plaats uw bestand 

je hebt ook deze tutorial te zien voor importeren exporteren SW

https://www.youtube.com/watch?v=9DcD8PNCyTc

@+ ;-)

1 like