Converteer STEP (700 MB) naar Solidworks

Dank u voor uw antwoord.

Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Helaas kan ik op mijn niveau in de samenleving niets.

Het kan een kans zijn om me te laten betalen voor een nieuw beest van een race lol

In ieder geval, als je nog andere suggesties hebt voor software of site, ben ik geïnteresseerd

Bedankt

Ik heb hetzelfde probleem als jij en er is geen magische oplossing, Solidworks moet in de prullenbak worden gegooid. Ik heb een 600 MB IGES-weergave van een structuur. Importeren op Catia V5 minder dan 5 minuten (ik heb niet geteld dat het snel gaat lol). Ik probeerde op FreeCad, het opende het voor mij in ongeveer 20 minuten en het draait bovendien en Solidworks zelfs 4 uur na niets (( het meest frustrerende is dat er niet eens een percentage of schatting van de resterende tijd is, alleen een balk concurreert met de verwerking van entiteiten in uitvoering.... Het is niet de eerste keer en het is echt teleurstellend.

Het is inderdaad frustrerend!! :'(

Hallo

CoreTechnologie publiceert 3D_Evolution, een CAD-conversiesoftware. 

Ze bieden een zeer responsieve serviceservice. Ze zijn gewend om grote bestanden te verwerken (aero, auto, energy, etc.) 

Ik nodig u uit om telefonisch of per e-mail contact met hen op te nemen in Lyon, zij zullen een manier vinden om uw bestanden te verwerken

http://coretechnologie.com/contact

Ciao