Converteer PDF naar DXF

Hallo

Ik wil PDF's converteren naar DXF om ze te openen in Draftsight

Geconfronteerd met de overvloed aan min of meer gratis software die beschikbaar is op het net, vroeg ik me af welke tool je gebruikt?

Welke vind je het beste?

Bedankt voor je feedback

Hubert

Hallo

Voordat u een pdf naar DXF converteert, moet u ervoor zorgen dat het een pdf (vector) is, geen scan of een eenvoudige afbeelding.

Een eenvoudige test bij het diafragma als je inzoomt, moeten de cirkels cirkels blijven als de lijnen groter worden en dit verslechtert, het is geen Vector Pdf (we zullen er niet veel mee kunnen doen).

Met freeware kun je het spoor herstellen, maar wees voorzichtig in de vorm van een lijn die onafhankelijk van elkaar is (de afmetingen zijn ook van de lijn), dus ook niet gemakkelijk als het plannen zijn van gegoten onderdelen met weinig platte vlakken, enz.

Ik gebruik InkScape (gratis), het is in staat om te vectoriseren.

Als het is om ze te herwerken, zou het beter zijn om de native bronnen te vinden en op te nemen in DXF.

4 likes

Ik maak gebruik van de online service http://dwg.autodwg.com/

Wie is een van de weinigen die in deze toestand uitlegt dat hij de PDF niet bewaart en uw info niet verkoopt:)

1 like

Dank u voor uw antwoorden

Dit zijn in feite plannen geconverteerd naar PDF, maar geen manier om de dxf natfs te krijgen, sommige hebben moeite om ze los te laten :-(

Het is gewoon om de ribben terug te krijgen die ik mis

Ik probeer inkscape

Bedankt

Hubert

Als je een Adobe Suite hebt, kun je het ook proberen met Adobe Illustrator.

Je opent het plan en doet "bestand / uitpakken", maar zo efficiënt als Inkscape....

Ik ben bang dat het voor jouw kant gaar is....

Veel succes.

G.

1 like

Hallo

Ik gebruik PDF je DXF en het werkt niet al te slecht.

http://www.01net.com/telecharger/windows/Utilitaire/manipulation_de_fichier/fiches/32349.html

Ik had een collega (die meer met ons samenwerkt) die een pdf-viewer had die :) kon meten

EDIT, gelukkig is zijn pc er nog, het is PDF-XChange waarmee je kunt meten op een pdf-bestand