Coördinaten van een object in een katproduct

Hallo
Ik wil weten hoe ik de locatie of de X-, Y- en Z-locatie (functionele marker?) kan weten van een onderdeel (catpart) dat in een catproduct zit...
Bij voorbaat dank

Hallo, als elk onderdeel zijn markering heeft, kunt u het meetgereedschap (schuifmaat) gebruiken.
Elke selectie van een coördinatensysteem geeft je deze XYZ-coördinaten in de assemblage.

Misschien heb ik mijn verzoek slecht geuit... Ik heb verschillende subsets (met catparts) die zich in een hoofdset bevinden (3D-boom), de hoeveelheid onderdelen is talrijk, dus ik moet de XYZ-coördinaten van elk deel van de boom extraheren, rekening houdend met het feit dat het hoofdcoördinatensysteem zich op de hoofdset bevindt (extractie op een Excel-bestand bijvoorbeeld) ... Zelfs op specifieke delen van de kamers, stel je bijvoorbeeld een tafel voor met een kopje dat op één plaats van de tafel is geplaatst, wetende dat de tafel de coördinaten 0 0 0 op een van de 4 hoeken heeft, dus wat zijn de XYZ-coördinaten van de beker (rand van de beker... Etc) met betrekking tot het coördinatensysteem als opdrachtgever?