Hoi allemaal!
Om de context van mijn "probleem" uit te leggen , zou ik graag een macro willen gebruiken om vanuit SolidWorks uit te voeren om het PDM-boomkopieervenster te openen (zie hieronder):
De manier die ik tot nu toe heb gevonden , is om de methode "CopyTree (IEdmVault19)" te gebruiken (CopyTree Method (IEdmVault19) - 2018 - SOLIDWORKS API Help) die de waarde van "vbShowDlf" specificeert naar "True" om het venster weer te geven!
Om deze methode te gebruiken, heb ik de volgende macro gemaakt:
Dim swApp As SldWorks.SldWorks
Dim vault As IEdmVault19
Dim copyTreeOptions As EdmCopyTreeOptions
Sub main()
Set vault = New EdmVault5
vault.LoginAuto "XXXXXXXX", 0
copyTreeOptions.mbsPrefix = "Copy_"
test = vault.CopyTree(aFile.ID, Folder.ID, destFolder, True, True, copyTreeOptions, 0)
End Sub
Ik heb nog niet alles ingesteld met betrekking tot de ID('s) van de bestanden die je wilt kopiëren, maar ik denk niet dat dat de oorzaak van het probleem is.
Mijn probleem is dat wanneer ik deze macro probeer te starten, ik de volgende foutmelding krijg die verband lijkt te houden met de "CopyTreeOptions":
Heeft iemand een voorbeeld van hoe je de "CopyTree (IEdmVault19)" methode kunt gebruiken, zodat ik het als voorbeeld kan gebruiken? Waar anders zou je ideeën hebben om te bereiken wat ik probeer te doen?
Bij voorbaat hartelijk dank!