Schets kopie?

Hallo allemaal, ik zou graag een schets van een document willen kopiëren, op een ander document dat een plaatstalen paneel is.

Hoe gaan we  te werk, bedankt voor uw antwoorden.

Marco.

Hallo

Je maakt een assemblage van je twee onderdelen, vervolgens bewerk je de kamer waarin je de schets wilt overbrengen en selecteer je het plan waar de overdracht van de schets moet gebeuren; Je maakt daar een schets en vervolgens selecteert VIUS de schets van het andere deel en VIUS klikt op Entiteiten omzetten en de schets wordt gekopieerd naar het andere deel.

1 like

Een klassiek kopiëren en plakken werkt niet? Je hoeft er alleen maar aan te denken om een plat gezicht/vlak in de ontvangstruimte te selecteren voordat je de collage maakt.

3 likes

Als een copy-paste werkt, maar je zult de schets moeten repareren en het zal niet volgen in geval van wijziging van de 1e als er een wijziging is.

1 like

Zie PC, ik heb een asm gemaakt met de onderdelen erin; Als je de schets van de materiaalverwijdering van deel 1 bewerkt en je verandert de afmeting van de schets en je laat hem staan, dan volgt deze naar deel 2. 

teste.sldasm
2 likes

Hallo @ac cobra 427 (je bent forttiche Men)

Ik kan de wijziging aanbrengen, maar ik heb niet alles begrepen  over hoe het werkt, maar ik zie een functie die ik niet ken en kun je me vertellen wanneer ik het moet gebruiken en waar het voor dient. Dit is de "type stress in place"-functie?

Dit soort superslimme en vooral heel praktische dingen verdient een tutorial met voorbeelden van toepassingen. Want ik weet niet of het je is opgevallen, maar er zijn veel vragen over het beheersen van afmetingen op verschillende onderdelen. Uw oplossing moet veel problemen oplossen en het leven van onze collega's gemakkelijker maken.

Vriendelijke groeten

PS: bovendien lukt het je om een ASM met verschillende onderdelen te plaatsen zonder je toevlucht te nemen tot de PAck and go en dat interesseert me ;-)

1 like

In feite moet je een lege assemblage maken en van daaruit maak je een nieuw onderdeel en maak je je onderdelen in de assemblage. Dit is het principe van multi-body, maar in een assemblage, wanneer deze is geregistreerd, wordt u gevraagd om de onderdelen in de assemblage of daarbuiten te registreren. Wat betreft de materiaalverwijdering, ik deed het in deel 1, daarna bewerkte ik deel 2 en koos ik het gezicht, vervolgens zette ik de schets van deel 1 om en voerde ik vervolgens de materiaalverwijdering erop uit. De schetsen zijn met elkaar verbonden omdat het een projectie is van die in het stuk1.

1 like

Goedenavond @ac cobra

Ok begrepen! Het is simpel, uiteindelijk bedankt, het is goed om te weten

Vriendelijke groeten

1 like