Een project kopiëren onder EPDM

Ik heb een complete machine in de status "VALID" onder EPDM die gecodeerd is (naam van de samenstellingen) volgens een klantcode:

Voorbeeld:

3566_040_000.sldasm

3566_040_001.sldasm

....

3566_040_999.sldasm

Ik moet deze hele machine dupliceren (ongeveer 100 assemblages), nog steeds onder EPDM om deze aan een andere klant toe te wijzen, dus alle assemblages zullen in de vorm zijn:

3800_040_000.sldasm

3800_040_001.sldasm

....

3800_040_999.sldasm

Buiten EPDM wist ik hoe ik het moest doen (met het hulpprogramma PROJECT COPY), maar in EPDM weet ik niet of ik dezelfde methode kan toepassen, heeft iemand dit al gedaan?

Bedankt

1 like

Hallo

U moet de functie genaamd projectkopie gebruiken. U kunt het vinden door met de rechtermuisknop op uw hoofdassemblage te klikken. U kunt uw documenten hernoemen en de bijgevoegde eigenschappen wijzigen!

@+

1 like

Vanuit de EPDM-verkenner, wanneer ik "met de rechtermuisknop" op mijn assembly klik, heb ik de functie voor het kopiëren van projecten niet (zie jpeg bijgevoegd).

Heeft u MyPDMtools hulpprogramma's ?

explorateur_epdm_dubus.jpg

Hallo

Wat mij betreft, antwoordde ik zonder EPDM te openen, je moet naar het gereedschapsmenu gaan en "Kopieerboom" gebruiken op de kopconstructie.

Kijk naar de bijgevoegde afbeelding.

@+

sans_titre.png
1 like

Na het starten van de functie Boomstructuur kopiëren naar venster die verschijnt met de knop Transformeren, kunt u de  tekenreeks 566 vervangen door 800 

1 like