Kopieer onderdelen van een subassemblagemerk met behoud van beperkingen

Hoi allemaal

Mijn probleem is het volgende: 

Ik heb een assemblage die ik heb opgedeeld in twee bestanden: mechanisch en hydraulisch netwerk.

Om verschillende redenen moet ik een organisatie van dit type bedenken:

Algemene Vergadering:

• A. Mechanische structuur
  • B. Hydraulisch netwerk
  • a) "kopie" van het samenstel van de mechanische structuur
  • b) verschillende buizen van het hydraulische netwerk (gedefinieerd via 3D-tekeningen met referenties in de "kopie"-assemblage)

Ik heb mijn hele assemblage B. al aangemaakt, mijn vraag is de volgende: hoe kopieer ik alle onderdelen en beperkingen van mijn subassemblage a) "kopieer" rechtstreeks naar de algemene assemblage? Ik wil de subassemblage niet importeren zoals deze is, maar alle onderdelen van de mechanische structuur op het eerste niveau in de algemene assemblage hebben.

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest! Ik dank u bij voorbaat en wens u een heel goed weekend,

Vriendelijke groeten

Arnaud

Goedenavond

Als ik het goed begrijp, wilt u in uw algemene assemblage de mechanische componenten op het eerste niveau hebben en de hydraulische componenten verzameld in een subassemblage.

Als ik tot nu toe gelijk heb, is dit wat ik voorstel (de gepresenteerde onderdelen hebben zeker weinig te maken met uw mechanische componenten en nog minder met de hydraulische, ik heb bestaande assemblages in mijn tas meegenomen die ik volgens uw terminologie heb hernoemd).

Goedenacht

decomposition_assemblage.pdf
4 likes

Hallo @pierre-Mihailovic

Dus nu zit ik aan de lijm. Super bravo!!     ;-)   ;-)

Het is waanzinnig hoeveel functies in deze software                 (die ik niet  weet ;-)   ;-) ;-)  ;-) ;-)    )

Merk op dat ik het belang van de manip voor @AGrd niet echt begreep : maar in ieder geval moet het vaker voorkomen dan we denken voor SW om een functie te wijden die er   goed voor werkt ;-)

Vriendelijke groeten

3 likes

Dank je wel Pierre!! Ik kende deze functie niet, het zal erg nuttig voor me zijn! En bedankt dat je de tijd hebt genomen om een kleine pdf te maken, dat is een 5-sterren antwoord:)

Voor Zozo lijkt de manipulatie misschien merkwaardig, het wordt voornamelijk gebruikt om de hydraulische assemblage te herstellen om deze op andere mechanische constructies te gebruiken zonder de link met de eerste te verliezen. Het is een discutabele manier van doen, maar ik kies niet echt haha!