Ik heb zojuist een 3D-object gemaakt in mijn objectruimte
vervolgens maak ik in mijn presentatieruimte aanzichten ten opzichte van mijn 3D-object op schaal 1/2 om een A3-presentatie te maken
1e probleem: als ik mijn dimensionering doe, worden ze door twee gedeeld , aangezien ik op de 1/2 schaal zit, zou ik graag de functie met variabele willen hebben waarmee ik op de juiste schaal kan dimensioneren
2e probleem: wanneer ik mijn 3D-object aanpas , volgen mijn afmetingen die aan mijn object zijn gekoppeld niet (moet ik beperkingen installeren?)
3e probleem: mijn beoordelingen verschijnen met punten van clamatie
En tot slot, is er een betere methode om de dimensionering van deze 3D-objectgebaseerde weergave van de objectruimte te maken
2- als ik me niet vergis, is het normaal, je moet de punten handmatig ophangen, tenzij het in de 2015-versie automatisch gebeurt, maar het zou me verbazen.
3- Ik ken dit probleem niet. Te lang dat ik niet meer ondergedompeld ben in autocad.
Ten slotte denk ik dat het de juiste methode is om een MEP te doen.
Vergeet niet dat het autocad is en geen CAD-software.
Ik ben geen fan van citeren in de papieren ruimte, maar het zou moeten werken.
Ten eerste, de variabele DIMASSOC = 2. Hiermee kunt u associatieve dimensies creëren. Als dit niet het geval is, worden niet alle reeds aangemaakte dimensies aangemaakt. U moet ze registreren of het COTREASSOCIER-commando gebruiken.
Vervolgens, voor de offertewaarde, als het oproepnummer goed is gekoppeld, geeft het de werkelijke waarde van het object aan. De variabele DIMSCALE gemeten door sbadenis is slechts een schaalfactor voor de weergave van de kansen. De waarde zal echter niet veranderen.
Daarna, als u het object later wijzigt, zou de beoordeling moeten volgen. Je hoeft alleen maar de positie van de zijlijnen te controleren, die uiteindelijk zullen bewegen volgens de veranderingen.