Blokcitaatschets in een Europarlementariër

Hallo

Wat is de mogelijkheid om de afmetingen die in de schetsblokken zijn ingevoegd elke keer gemakkelijk terug te vinden in een MEP?

Vb.: Ik moet de MEP maken van een doorboord plaatwerk. De gaten zijn in feite een niet-ontploft blok, in een schets.

SW herstelt sommige kanten van het blok goed, zoals de diameter, maar voor de hartafstanden heeft hij het nog steeds moeilijk.

Elke keer moet ik alle soorten import vanaf de zijkanten proberen. En soms gaat het goed.

Als iemand de optie had die elke keer werkt, zou ik dat prima vinden.

Offerte: SW12

cote_bloc.png
1 like

Hoi @opiep27

Via deze tutorial kan naast dimxpert ook een walkthrough worden

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/tuto-outil-tolanalyst-tolerances-chaine-de-cote

@+ ;-))

@gt22: Vereisten: SW Premium. Dat is vandaag niet het geval. Ik zal vanavond kijken.

Anders, door de optie "duplicaten elimineren" uit te schakelen, worden alle dimensies ingevoegd. Maar het kan snel een puinhoop worden. Tenzij je een specifieke weergave maakt om het daarna te fotograferen. Maar waarom wil je het niet direct invoegen...

Hallo

Is het mogelijk om ons een voorbeeldstuk te sturen?

Een ex voor test als verzoek.

Edit: Met behulp van een standaard plan FD voor de EX, sommige afmetingen worden direct ingevoegd (bijv. 460 hartafstand).  In feite kan het mijn plan FD zijn die een bug heeft, maar om het te vinden zal niet gemakkelijk zijn.

2014-12-05__import_cote_bloc.rar

Inderdaad, ik heb de 460, de 4x7. Maar de 309 ontbreekt!

Daar kan ik vandaag niet in detail op ingaan.

Vriendelijke groeten.