Ocena obiektu

Witam

Jestem kompletnym nowicjuszem w CAD i dobrze czuję się w solidworks. Posiadam też drukarkę 3d.

Chciałbym wiedzieć, w jaki sposób udało Ci się zamodelować  obiekt w ogóle, a następnie wydrukować go z odpowiednimi wymiarami?

Na przykład chciałbym wymodelować etui na telefon do mojego Nexusa 5, więc jak to zrobić?

Wymiary bierzesz bezpośrednio na obiekcie ??, ale w moim przypadku nie bardzo widzę, jak to zrobić, ponieważ telefon ma zaokrąglony kształt!

Tam, gdzie przyjechałeś, znalazłem wymiary producenta, a więc tam rozumiem lepiej!!

Niedawno odkryłem, że Apple udostępnia plik ze wszystkimi wymiarami tych urządzeń.

Czekam na Twoje rady.

Z góry dziękuję

Witam

Tak więc, aby nauczyć się podstaw Solidworks, istnieje dobrze wykonana pomoc z oprogramowaniem lub możesz zebrać samouczki na Lynkoa lub na Youtube.

W przypadku telefonu weź na początek ogólne wymiary (długość, szerokość i wysokość), zrób podkładkę z tymi wymiarami, a następnie dodaj zaokrąglenia za pomocą dedykowanej funkcji.

W takim razie jeśli chodzi o szczegóły, nie mogę ci zbytnio pomóc, nie wiem, czego chcesz w skorupie

4 polubienia

Witam

Ze swojej strony postaram się najpierw odnaleźć kartę techniczną podającą wymiary modelu. Po drugie, wezmę "plan" lub obraz w skali 1/1, który można znaleźć w sieci, a następnie zamodeluję, wstawiając widok z przodu, boku i z góry, aby był jak najbardziej wierny.

W przeciwnym razie, przy odrobinie szczęścia, sprawa ecist jest już wykonana na Grabcad lub innym iw tym przypadku możesz ją pobrać, aby następnie dostosować.

Na zdjęciu znajduje się przykład pliku pobranego z Grabcad. Właśnie dodałem funkcję powłoki zewnętrznej, ale moim zdaniem jest sposób na majsterkowanie =)

Plik źródłowy

coque.png
2 polubienia

No cóż, jest gotowa skorupa.

Ale nie wiem, czy patrzysz na to z tej perspektywy.

Łącze

1 polubienie

Ok z Bartem i nic nie stoi na przeszkodzie, aby zdobyć bazę z Grabcad i zmodyfikować ją pod kątem personalizacji i druku 3D