Hallo
Ik kan geen afmeting in een tekening zetten als de straal of diameter is gestript (geïnjecteerd plastic onderdeel). Hetzelfde geldt voor de centreerassen die ik niet naar voren kan brengen.
Heeft iemand een oplossing alstublieft?
Bedankt
Hallo
Ik kan geen afmeting in een tekening zetten als de straal of diameter is gestript (geïnjecteerd plastic onderdeel). Hetzelfde geldt voor de centreerassen die ik niet naar voren kan brengen.
Heeft iemand een oplossing alstublieft?
Bedankt
Hallo
Kunt u een zeefdruk plaatsen die we kunnen zien?
Hier is de gevraagde afbeelding,
Welke rand ik ook selecteer op de 3, omdat er een ontwerp is, kan ik geen afmeting plaatsen.
Bedankt
Kunt u voor ons een scherm maken van uw schets van de verwijdering van materiaal. Misschien komt het daar vandaan.
Probeer het vakje voor snelle aanhalingstekens aan te vinken, normaal gesproken zou als u de rand buiten uw halve cirkel selecteert, u de straal moeten krijgen.
Sterker nog, elke keer dat ik een schets maak en vervolgens een straal plaats wanneer ik over de tekening ga, is het voor mij onmogelijk om een as te dimensioneren of zelfs maar op het plan te laten verschijnen.
Uiteraard probeer ik de juiste rand voor mijn beoordeling te selecteren, maar zelfs als ik de andere neem, werkt het niet.
Ik heb het ook geprobeerd door het vakje voor snelle offertes aan te vinken en het verandert niets.
Heeft iemand dit probleem zelfs wanneer ze een ontwerp maken en vervolgens een straal?
Bedankt
Hallo
Het probleem is dat het niet in het plan staat vanwege het ontwerp, om de dimensie te laten verschijnen, maak je een weergave die de rand volgt in het bovenaanzicht van je schermafbeelding, en daar zou de afmeting moeten komen .
Dat is wat ik begrijp van je screenshot...
@+.
AR
Ik hoop dat het niet de "enige" oplossing is...
Ik kan geen plezier beleven aan het maken van weergaven die zijn georiënteerd volgens de hoek van het ontwerp, het plan zal onleesbaar zijn.
Ik vind het nog steeds vreemd om geen planken te kunnen dimensioneren na een tocht, degenen die gewend zijn om geïnjecteerde plastic onderdelen te tekenen, moeten een oplossing hebben.
Met Catia of Pro-engineer had ik destijds geen probleem
Hallo
Welke versie gebruik je en kun je je MEP en bestand in een zip zetten zodat we het kunnen zien?
Domme vraag is het
Hoe worden de stoffelijke rest( en) gemaakt?
@+
Het lichaam is "normaal" gemaakt zou ik zeggen... Ik heb sowieso niet veel keus als het gaat om het maken van resten.
Het probleem, lijkt mij, komt voort uit het feit dat ik de plank na de tocht heb geplaatst.
Helaas is dit de beste manier om elektrodebewerkingen (onder andere) voor EDM uit te voeren.
Maar eigenlijk kom ik dit probleem elke keer tegen als ik een stuk maak en dan zet ik schetsen met stralen.
Wat betekent dat normaal?
Hallo
Werkend in de snijgereedschappen kom ik deze bug 3 tot 4 keer tegen voor gestripte stralen.
Ik heb nooit echt de oplossing gevonden, maar zodra je een boog stript, een straal op de tekening, wordt het een spline en onmogelijk om het te dimensioneren.
Persoonlijk plaats ik vaak gewoon een annotatie en noteer Radius (uiteraard verandert het niet als je een wijziging aanbrengt)
Of er is de oplossing om een profielstijlconfiguratie te maken of mijn onderdeel heeft geen tocht meer om het profiel te kunnen dimensioneren.
Er is ook een andere oplossing is om de schets te selecteren waar u uw straal hebt getekend en de straal die u wilt afmeten om te zetten.
Ik hoop dat mijn tips je hebben geholpen
Vriendelijke groeten
Bij dit type onderdeel verdient het de voorkeur om de straal te tekenen voordat het gestripte materiaal wordt verwijderd.
De vermelding is dus achteraf mogelijk.