Hallo
In een tekening van Solidworks kan ik niet meer dimensioneren op stippellijnen! Waar zit de truc verborgen?
Bij voorbaat dank
Hallo
In een tekening van Solidworks kan ik niet meer dimensioneren op stippellijnen! Waar zit de truc verborgen?
Bij voorbaat dank
Hallo
Het ziet eruit als een grafische bug misschien.
Is het op alle niveaus?
Doet hetzelfde probleem zich op hetzelfde niveau voor met de computer van een collega?
Misschien lost het sluiten van SolidWorks het probleem op.
Hoi mijn Fifi,
Nieuwe tekening? Hersteld van een andere positie?
Is het een probleem dat net is opgedoken of heb je dit tot nu toe nog nooit hoeven doen?
Hoe noem je een stippellijn? Een kenmerk van een weergave in de modus "schijnbare verborgen lijnen"?
Heb je SolidWorks opnieuw opgestart nadat je je tekening hebt opgeslagen?
Alleen op mijn werkplek, op alle plannen en ik heb Slwks al gesloten en heropend
kunt u de afbeelding van uw probleem BEDANKT
een stippellijn het wordt gebruikt voor wat een lijn van as is, een lijn van ref
@+ ;-))
Zet uw weergave in een wireframe-afbeelding terwijl u uw beoordeling ophangt.
Voor een permanente oplossing haalt u de instellingen van een van uw collega's op (Start/Alle programma's/SolidWorks/SolidWorks tools/Wizard om de instellingen te kopiëren.) en laadt u deze opnieuw op uw computer!
Klinkt als een grafische bug, zijn de stuurprogramma's van de grafische kaart up-to-date?
Welk model is het?
U kunt hier de nieuwste aanbevolen stuurprogramma's controleren en downloaden:
http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html
Anders moet u proberen de SolidWorks-instellingen opnieuw in te stellen om te zien of deze niet afkomstig zijn van de configuratie van het werkstation:
Sluit SolidWorks.
Ga naar regedit (Start > Run > regedit) en hernoem vervolgens de map met bijvoorbeeld _OLD (om de instellingen later te herstellen):
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Solidworks \ SolidWorks .... afhankelijk van de versie die u wilt resetten.
Wanneer u SW opnieuw opstart, heeft u de "fabrieksinstellingen"
De licentiesleutels zitten op een andere plek, dus geen risico's.
Aan de andere kant, als het het probleem oplost, is het vrij ingewikkeld om te weten welke parameter in het bijzonder het probleem veroorzaakt !
Als u een oudere kopie van de instellingen hebt bewaard, moet u deze proberen, of indien mogelijk de instellingen van de computer van een collega overnemen.
Anders moet je alle instellingen met de hand herstellen, in de hoop de bug later niet te vinden !
Of laatste oplossing, herinstalleer of repareer de SolidWorks installatie!
Zie deze link : http://help.solidworks.com/2013/french/SolidWorks/Install_Guide/t_repairing_installation.htm
Uh, vraag: zou er geen filter ingeschakeld zijn dat de selectie van rand of lijn zou voorkomen?
In "systeemoptie" / "Weergave/selectie" de 3e groep "verborgen randselectie"
Hallo
Zonder al te ver te gaan, verandert een kleine gedwongen wederopbouw niets?
Geweldig, bedankt Stephbeno, het was gewoon niet aangevinkt!
probleem opgelost.
Vergeet niet om in dit geval het antwoord van Stefbeno als het beste antwoord te stellen, het zal de vraag sluiten en de persoon belonen ;)