Score op nul

Hoi allemaal

Ik moet een rapport maken om een assemblage te controleren.

In gemiddelde beoordeling heb ik een speling tussen twee stukken van 0.125 mm, dit spel zakt naar 0 in minigame-configuratie.

Op de tekening die ik gebruik om deze stops te laten verschijnen, is het me niet gelukt om een dimensie van 0 tussen mijn 2 stukken te plaatsen.

Ik ben erin geslaagd om de beoordeling van 0 weer te geven door mijn 1e weergave te kopiëren en de configuratie te wijzigen. maar ik heb geen functies weergegeven voor deze beoordeling.

Heeft iemand een oplossing of moet ik mijn rapport anders presenteren?

screenshot_2020-12-10_124223.png

Hallo

Zet een beoordeling van 0.00001     ;-) met de instellingen "slechts 1 tekens weergeven", zodat u 0.0

Vriendelijke groeten

2 likes

Dankzij @Zozo_mp kan ik op deze manier vals spelen om het gewenste resultaat te krijgen, maar ik heb niet de mogelijkheid om de onderdelen te bewerken.

Ik denk dat ik in de tekening  een lijn ga maken die door 0,0001 wordt verschoven van een van mijn onderdelen en de afmeting op 1 teken achter de komma zet.

Ik laat het onderwerp voorlopig open, als er andere oplossingen worden voorgesteld.

2 likes

Jazeker!

Ja, ik ben vergeten aan te geven dat ik een constructielijn moet plaatsen die onder de zijlijn verdwijnt!    (Ja Corsicaans ei)

Daar zijn we het mee eens ;-)

Vriendelijke groeten

1 like